Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed wassen

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma dec 08, 2014 1:35 am

Ja veelal een oplosmiddel en een sterk zuur.
Mijn theorie is dat het zuur zorgt voor dat brandende gevoel wanneer je natte/vuile pep snuift en ook de amfetamine zelf verkleurd. Die gele kleur heb ik namelijk wel vaker gezien bij dat zuur. Verklaart ook waarom veel slechte pep nooit écht helemaal droog wordt

Daarom bewaren veel mensen ook pep in de vriezer, dat vertraagt de reactie aanzienlijk. Maar het beste is natuurlijk wassen en drogen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Trip-tamine » wo apr 08, 2015 2:34 pm

Ik heb vandaag even een aparte manier gebruikt om te filteren, voor kleine hoeveelheden speed.



1. Je pakt een glazen buisje en zet dit op een plat glazen oppervlak. Hierin doe je je te wassen speed.

2. Je giet de aceton in het glazen buisje. Onderaan het buisje zullen nu twee capillairen buiten het buisje verschijnen, gezien de aceton langs de kleine openingetjes tussen het oppervlak en het buisje kan gaan. Het speed-aceton mengsel roer je.

3. Met een doekje haal je de aceton om het glaasje heen weg. Dit zuigt de rest van de aceton met zich mee.

Als de aceton weg is, pak je het buisje op. Daar is je gewassen speed!
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor frozentoast » wo apr 08, 2015 2:50 pm

Gaat de speed niet de opening mee?
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Speed wassen

Berichtdoor Trip-tamine » wo apr 08, 2015 6:06 pm

frozentoast schreef:Gaat de speed niet de opening mee?


Heb dit zelf niet gezien. Er zouden misschien hele kleine korreltjes mee kunnen stromen, maar ik denk niet dat dit significant is.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » do apr 09, 2015 12:38 am

Je zou het dan in principe ook in een lepel/shotglaasje oid doen en dan verwarmen (geen open vlam) en roeren. En dan met een pipet of keukenrol op kunnen zuigen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor puur » zo mei 17, 2015 9:19 pm

Wou net een nieuw topic aanmaken, maar ik denk dat m'n bericht eigenlijk wel op z'n plaats is in dit topic:

Sinds kort haal ik mijn speed bij een nieuwe verkoper, het leek nogal vreemd spul want het was zeiknat en wou ook maar niet droog worden. Bij navraag aan de verkoper verklaarde hij dat deze speed was geproduceerd met meer amfetamine-olie dan normale speedpasta, en het dus niet goed droogte maar wel sterker was.

Toch vertrouwde ik het niet helemaal dus ik besloot het eerst laten testen; uitslag was 67% amfetamine + mabij (?) productierestanten volgens het testcentrum, maar dat was niets om me zorgen om te maken/ gebruik van het goedje werd niet afgeraden.

Tevreden als ik was met dit testresultaat besloot ik vrijdagavond een lijntje te leggen. Bij het omkappen bleef het echter plakkerig, en kon ik er maar met moeite een mooi lijntje van fabriceren. Tijdens en na het snuiven brandde het vreselijk in de neus, het leek alsof er iets kapot zou gaan. Het lijntje kreeg maar met moeite weg zonder de rest van het spiegeltje te niezen. Het viel me verder ook op dat er een olie-achtige waas achter bleef op het spiegeltje.

Toen bedacht ik me dat het misschien wel een goed idee was om de speed te wassen met aceton. Dit is me in het verleden goed bevallen, het verwijderd de caffeïne uit de speed, en een bijkomstig voordeel was dat de glimmende gele/bruine/roze plak pep ook altijd transformeerde in een kurkdroog, fijn, wit amfetamine-poedertje.

Na het wassen bleef er inderdaad een fijn wit poeder over wat goed snuifbaar was. Er bleef echter van 6,2 gram maar 4,2 gram over.Omdat ik toch wel benieuwd was waar die andere ~1,8 gram amfetamine gebleven was heb ik het glas met de gebruikte aceton laten staan. Toen de aceton verdampt was bleef alleen een klein laagje sterk riekende, lichtgele, visceuze vloeistof over op de bodem van het glas, naar mijn weten zijn dit de kenmerken van amfetamine-olie? Bovendien zou dit bevestigen wat de verkoper reeds had opgemerkt.

Ik dacht eens gelezen te hebben dat de meeste stoffen die in het productieproces worden gebruikt vrij vluchtig zijn en dus ook wel verdampt zouden zijn (correct me if I'm wrong).

Dus stel bijvoorbeeld dat het amfetamine-base is wat ik er heb uitgewassen, zou dit dan (bij orale inname) actief zijn? Of moet het daarvoor eerst worden omgezet naar een zout? (bijvoorbeeld een zuur toevoegen om een amfetamine-zout te vormen en dan nogmaals met aceton te wassen?) Bedenk me net dat je de base misschien zelfs zou kunnen roken/vaporizen :rock:

Tot zo ver mijn hersenspinsels, ik ben zeer benieuwd of iemand hier dit eerder is tegengekomen of hier meer kennis over heeft!

:wave:
puur
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: za jun 28, 2014 7:16 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Fool » zo mei 17, 2015 9:24 pm

Beetje zwavelzuur bijgooien en daarna weer wassen met aceton, als je dan weer poeder overhoud heb je geluk. :)

Wel eventjes handschoentjes aan en in een achtertuin oid doen, just to be sure. (Want ik durf geen uitspraken te doen over agressiviteit, maybe @JongGeleerd @Einstein @Claviceps wel)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » zo mei 17, 2015 9:29 pm

Zwavelzuur is nogal agressief ja, nauwkeurig werken met nitrile handschoenen in glaswerk. Naderhand niet in de gootsteen gooien, kan je leidingen beschadigen. Mjah, dit is enkel to be sure, waarschijnlijk zal t meevallen met de verdunde versie waar je mee werkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor Italiano » do jun 04, 2015 6:40 pm

Hmm, had 5g pep gekocht. Na 2 keer wassen bleef er 3g over. Aanvankelijk was t wat plakkerig, en een beetje gekleurd, maar na het wassen was het een heel mooi wit poedertje geworden.

So far so good, maar kreeg net de uitslag van het testcentrum, en het blijkt dat het maar 41% amfetamine is, met voor de rest geen psychoactieve stoffen (dus geen caffeine).

Iemand een idee hoe ik dit nog puurder kan krijgen?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » do jun 04, 2015 6:45 pm

Ligt eraan wat er in zit natuurlijk, maar als het geen psycho actieve stoffen zijn dan heb je er over het algemeen ook geen last van
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Italiano » do jun 04, 2015 6:53 pm

Ja, geen idee, die informatie geeft het testcentrum helaas nooit prijs. Misschien kijken ze daar in het lab ook niet naar.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » do jun 04, 2015 8:02 pm

Pfoeh, dat is slecht gesynthetiseerd... Ik kan wel gaan speculeren over mogelijk aanwezige stoffen, maar denk dat dat al snel richting productie discussie gaat. Heb echter wel even gezocht en als het via de meest voor de hand liggende synthese gedaan is, is het restant niet toxisch. Maar dit is een gevaarlijke opmerking, want er zijn meerdere wegen die tot speed leiden.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor Italiano » do jun 04, 2015 8:05 pm

Bedenk me nu dat er bij werd gezegd dat t versneden zou kunnen zijn met suikers e.d.

Lost suiker op in aceton?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » do jun 04, 2015 8:18 pm

Heel slecht, maar suiker is niet schadelijk
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor Fool » do jun 04, 2015 8:35 pm

Maar als je de suiker eruit krijgt weet je wel wat de vervuiling was. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » do jun 04, 2015 8:42 pm

JongGeleerd schreef:Pfoeh, dat is slecht gesynthetiseerd... Ik kan wel gaan speculeren over mogelijk aanwezige stoffen, maar denk dat dat al snel richting productie discussie gaat. Heb echter wel even gezocht en als het via de meest voor de hand liggende synthese gedaan is, is het restant niet toxisch. Maar dit is een gevaarlijke opmerking, want er zijn meerdere wegen die tot speed leiden.

Of gewoon versneden met manitol, poedersuiker, vitamine c :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor FRESH » vr jun 05, 2015 4:53 pm

Italiano schreef:Bedenk me nu dat er bij werd gezegd dat t versneden zou kunnen zijn met suikers e.d.


Hmm ergens wel een vreemde opmerking van het TC maar goed.
+40% is nou niet "je van het" maar je kan het slechter treffen in ieder geval.
Zou me er niet te druk om maken verder.
FRESH
Offline
 

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 1:56 am

Dank voor dit naslagwerk. :hulde:
Ben er net aan bezig, maareuh, pep trekt vaak in de koffiefilter heb ik het idee. Is hier een oplossing voor? Die gewassen pep overigens... Alles klopt, nagenoeg geen geur, bijna niet branden, en de neus kriebelen. Is het normaal dat wanneer je dit snuift, dit op je longen kan slagen en dat je moet hoesten? Geen ramp, maar de eerste keer vloog mijn gram wel door de lucht.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » ma jun 08, 2015 2:03 am

Tja, t is kurkdroog, gewoon minder diep inademen. Het moet op t neus slijmvlies niet in je longen ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma jun 08, 2015 2:08 am

In je longen is geen probleem, daar komt het denk ik nog sneller in je bloedbaan dan via je neus.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:08 am

Tisjeboy schreef:Aceton verdampt, merk je niets meer van.

Mooi filmpje, goed werk! :love:
Een paar idioten die speed shotten denken dat ik aan het rommelen ben en niet weet wat ik doe. Ik zou gek zijn om de speed met aceton te wassen. zeggen dat die aceton verdampt word niet geloofd. 'Je snuift resten van de aceton en dus vergif binnen.' Overigens, wat ik hier leer zou bullshit zijn. 'Je moet je niet al die prul laten wijsmaken.' Prul? Ik weet wel wat prul is en wat niet. En dat zijn wetenschappelijk geschreven feiten over drugs al zeker niet. De achterlijke idioten. Dat ze maar verder shotten, zal gezonder dan het opsnuiven van aceton zijn. Zo'n kleine, beperkte, bekrompen, ongeïnteresseerde persoonlijkheden. Loopt rond met 'de hongerbuik' en is hier fier op. (beter dan die magere panlatten) Pff, ze hebben geen idee.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » ma jun 08, 2015 2:09 am

Geen probleem misschien, maar niet de bedoeling... Kijk naar de reactie die t opwekt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:10 am

JongGeleerd schreef:Tja, t is kurkdroog, gewoon minder diep inademen. Het moet op t neus slijmvlies niet in je longen ;)
Komt niet echt in je longen, maar 'slaagt' erop. Een aanslag. Ik ben zo'n puur spul niet gewoon, zal dat zijn.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:12 am

JongGeleerd schreef:Geen probleem misschien, maar niet de bedoeling... Kijk naar de reactie die t opwekt
Ik ga van dat spul een gemaan dikke leggen. Dus eigenlijk 'rook' ik pep Snuifduif? :rock:
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op ma jun 08, 2015 2:14 am, in totaal 1 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:16 am

das falko schreef:mja dat vind k ook altijd wel kkirritant dat je gaat hoesten,al menig lijn half weggehoest
Als je het op voorhand weet kan je nog wat anticiperen. Als je het niet weet... Thx!
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma jun 08, 2015 2:24 am

Full Moon schreef:
JongGeleerd schreef:Geen probleem misschien, maar niet de bedoeling... Kijk naar de reactie die t opwekt
Ik ga van dat spul een gemaan dikke leggen. Dus eigenlijk 'rook' ik pep Snuifduif? :rock:

Rook is een suspensie van kleine deeltjes in lucht, maar ook met grotere brokjes werkt het volgens hetzelfde principe. De speed vliegt je longen in, lost op in het aanwezige vocht en verdwijnt zo in je bloedbaan.

Ik had altijd mxe in kristallen, en die verpulverde ik tot extreem fijn poeder in een vijzel. Er kwam altijd een wolkje uit mn mond als ik na een lijn uitademde :rock:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:30 am

lijkt me toch wel ongezond om dit spul via je longblaasjes op te nemen. Ik denk niet dat het echt in je longen schiet, maar meer een reactie van het lichaam is op het vergif feitelijk. :) Aceton in één literfles is ook redelijk duur hé? Iemand een tip om de pep dat in de filter trekt eruit te halen of te voorkomen?
Gracia's büven la salvia gelémamoeskardos sonidos amigo's! 8-)
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op ma jun 08, 2015 3:08 am, in totaal 4 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma jun 08, 2015 2:32 am

Definieer vergif
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:41 am

Neeneen, ik heb aceton. Ik betaalde 7 a 8 euro.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma jun 08, 2015 2:45 am

snuifduif schreef:Definieer vergif
Tja, bijvoorbeeld het ziek worden van een bepaalde alcoholische drank (komen ze: witte Martini, wijn, en sterke drank in het algemeen) en daar blijkbaar een allergie aan hebben overgehouden. Ik kan het niet meer ruiken. Dat is het lichaam dat er voor zorgt dat je je niet meer zal vergiftigen. Bij pep kan het lichaam misschien iets anders doen, een spastische hoest opwekken doordat het misschien denkt dat het 'vergif' in je longen zit. Kan dit niet staven, geen bron, is maar wat ik vermoed.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner