frozentoast schreef:Gaat de speed niet de opening mee?
JongGeleerd schreef:Pfoeh, dat is slecht gesynthetiseerd... Ik kan wel gaan speculeren over mogelijk aanwezige stoffen, maar denk dat dat al snel richting productie discussie gaat. Heb echter wel even gezocht en als het via de meest voor de hand liggende synthese gedaan is, is het restant niet toxisch. Maar dit is een gevaarlijke opmerking, want er zijn meerdere wegen die tot speed leiden.
Italiano schreef:Bedenk me nu dat er bij werd gezegd dat t versneden zou kunnen zijn met suikers e.d.
Een paar idioten die speed shotten denken dat ik aan het rommelen ben en niet weet wat ik doe. Ik zou gek zijn om de speed met aceton te wassen. zeggen dat die aceton verdampt word niet geloofd. 'Je snuift resten van de aceton en dus vergif binnen.' Overigens, wat ik hier leer zou bullshit zijn. 'Je moet je niet al die prul laten wijsmaken.' Prul? Ik weet wel wat prul is en wat niet. En dat zijn wetenschappelijk geschreven feiten over drugs al zeker niet. De achterlijke idioten. Dat ze maar verder shotten, zal gezonder dan het opsnuiven van aceton zijn. Zo'n kleine, beperkte, bekrompen, ongeïnteresseerde persoonlijkheden. Loopt rond met 'de hongerbuik' en is hier fier op. (beter dan die magere panlatten) Pff, ze hebben geen idee.Tisjeboy schreef:Aceton verdampt, merk je niets meer van.
Mooi filmpje, goed werk!
Komt niet echt in je longen, maar 'slaagt' erop. Een aanslag. Ik ben zo'n puur spul niet gewoon, zal dat zijn.JongGeleerd schreef:Tja, t is kurkdroog, gewoon minder diep inademen. Het moet op t neus slijmvlies niet in je longen
Ik ga van dat spul een gemaan dikke leggen. Dus eigenlijk 'rook' ik pep Snuifduif?JongGeleerd schreef:Geen probleem misschien, maar niet de bedoeling... Kijk naar de reactie die t opwekt
Als je het op voorhand weet kan je nog wat anticiperen. Als je het niet weet... Thx!das falko schreef:mja dat vind k ook altijd wel kkirritant dat je gaat hoesten,al menig lijn half weggehoest
Full Moon schreef:Ik ga van dat spul een gemaan dikke leggen. Dus eigenlijk 'rook' ik pep Snuifduif?JongGeleerd schreef:Geen probleem misschien, maar niet de bedoeling... Kijk naar de reactie die t opwekt
Tja, bijvoorbeeld het ziek worden van een bepaalde alcoholische drank (komen ze: witte Martini, wijn, en sterke drank in het algemeen) en daar blijkbaar een allergie aan hebben overgehouden. Ik kan het niet meer ruiken. Dat is het lichaam dat er voor zorgt dat je je niet meer zal vergiftigen. Bij pep kan het lichaam misschien iets anders doen, een spastische hoest opwekken doordat het misschien denkt dat het 'vergif' in je longen zit. Kan dit niet staven, geen bron, is maar wat ik vermoed.snuifduif schreef:Definieer vergif
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten