JongGeleerd schreef:Dan had je blijkbaar ook niets, behalve lekkere Douwe Egberts. Maar eens even met de dealer in gesprek...
snuifduif schreef:Kookplaat werkt het best.
Of je doet je pep in een koffiefilter in een koffiezet apparaat, aceton in het water reservoir. Instant pep wasmachine
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Feestganger schreef:Net gewassen, bijna niks overgehouden... Nu heb ik niks voor morgen
geertgehakt schreef:snuifduif schreef:Kookplaat werkt het best.
Of je doet je pep in een koffiefilter in een koffiezet apparaat, aceton in het water reservoir. Instant pep wasmachine
Dankje, nu is mijn koffiezetapparaat wit uitgeslagen en zie ik niet meer hoeveel water ik bij mijn koffie heb.
Ano schreef:Feestganger schreef:Net gewassen, bijna niks overgehouden... Nu heb ik niks voor morgen
had je wel pure aceton?
snuifduif schreef:geertgehakt schreef:snuifduif schreef:Kookplaat werkt het best.
Dankje, nu is mijn koffiezetapparaat wit uitgeslagen en zie ik niet meer hoeveel water ik bij mijn koffie heb.
Heb je dit serieus geprobeerd?
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Eurus schreef:Meth is instant psychose
Eurus schreef:Meth is instant psychose
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Poseidon schreef:Had verwacht dat je inmiddels wel op superieure meth over gestapt was Stoonie.
snuifduif schreef:Het is altijd beter om de 2x te wassen met de helft aan aceton.
Prototype schreef:Eurus schreef:Meth is instant psychose
Hoe kom je daar nou bij
Jb_ schreef:snuifduif schreef:Het is altijd beter om de 2x te wassen met de helft aan aceton.
Ik was het altijd totdat er per wasbeurt niet meer als ~100mg van af gaat. Zo weet ik zeker dat vrijwel alle caffeine eruit is en ik een vrij net product overhoud. Had 5 gram gram droog in 5x uitgewassen tot 2.1 gram. Na de 2e wasbeurt zat ik op 3.1. Die extra keren wassen waren toch de moeite waard. Daarom zou ik hem zo vaak als nodig uitwassen. Flesjes aceton kosten toch geen drol.
Daarna was hij te droog om te snuiven. Het was poeder maar zo fijn dat het aan elkaar "plakte". Heb het geheel toen in een plastic bakje gedaan, 2ml water toegevoegd en er een papje van gemaakt. Dit in laten dampen en er bleef een mooi fijn poeder over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten