Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Als alles is opgelost heb je trouwens een lege koffiefilter
soms wordt amfetamine versneden met cafeïne, dit is wel degelijk erg vervelend.
Cafeïne brandt in je neus/tong en ruikt smerig/bitter en veroorzaakt de volgende effecten:
Hartkloppingen
Zweten
Rusteloos gevoel
Tintelingen
Daarnaast wordt je speed geel/bruin als de cafeine aan lucht word blootgesteld en het zorgt ervoor dat alles plakkerig word en je geen mooi poeder kan kappen.
Dus heb je gele pep/ wordt het niet mooi droog na een paar uur drogen of stinkt het erg chemisch wanneer het helemaal droog is dan kun je overwegen om het te wassen.
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef: hier in Amsterdam laatst ergens aceton gehaald (bij zo'n klein kluszaakje ergens, de grote bouwgiganten verkopen geen aceton meer)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Poseidon schreef:Kocht dat hier in Mokum altijd gewoon bij Kruidvat. Hebben ze volgens mij nog steeds. Die kerel probeert je para te maken.
Nu je toch in de buurt blijkt te wonen, mag je wel mijn valse snor en bril met vensterglas lenen als dat een veiliger gevoel geeft next time.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
omerobert schreef:Heads up overigens: ik had hier in Amsterdam laatst ergens aceton gehaald (bij zo'n klein kluszaakje ergens, de grote bouwgiganten verkopen geen aceton meer), en daar werd mij verteld dat hij de politie moet waarschuwen (die de camerabeelden gaat bekijken) als je 5 of meer flessen koopt. Beetje hetzelfde verhaal als dat je bij de tuinsuper 'verdachte' dingen koopt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Poseidon schreef:Ik ruik een gat in de markt
Perry schreef:Een krokant laagje Toevallig gefrituurd?
Maar even zonder dollen: Met een scherp mes niet door te hakken, omdat 't van buiten keihard & van binnen zacht was? Hoe weet je dan dat 't zacht is van binnen?...
zo nat als de kut van spectrum, in het zakje waren her en der, al die niet meer geconcentreerd op plaatsen clusters van pep ,en op plaatsen was er alleen vochtPerry schreef:Dat is imo al 'n heel groot verschil...
Op wat voor ondergrond heb je die speed gedroogd?een glazen plaat die bij de keuken geleverd werd
Waarmee was je aan het kappen?
Waarin (en waarom) zat het in de vriezer? Het zat in een vrij standaard grip zakje die ze bij elke coffeeshop gebruiken Die gozert van wie ik het kocht bewaarde het in de vriezer,hij beweerde zelf geen dealer te zijn, geloof ik wel, was uit zijn prive voorraad
Met Hard denk ik trouwens aan zoals 'n steentje, klopt dat?Hard als in een balletje opgedroogde seconde lijm
En waar moet ik bij zacht aan denken?zacht als de vulling van een jelly bean
Oh btw op een schaal van klei tot yoghurt, hoe nat was het?
snuifduif schreef:Ik zie frog zijn pep nog wel op een gloeiend hete plaat leggen waardoor alles verbrand en samenklontert.
Ed Aldus schreef:Mijn dealer zegt altijd dat ik mn speed zelf moet drogen. Betekent dat de speed al gewassen is? #durftevragen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten