Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
snuifduif schreef:Als het goed is komt er in het productieproces van speed geen methanol voor. Wel vage soorten aceton en water met flink wat zwavelzuur erin.
De zwavelzuur laat het zo branden in je neus en aangezien de concentratie zwavelzuur hoger wordt als je het droogt is dat ook de reden dat het dan vaak geel uit slaat
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
snuifduif schreef:Als het goed is komt er in het productieproces van speed geen methanol voor. Wel vage soorten aceton en water met flink wat zwavelzuur erin.
De zwavelzuur laat het zo branden in je neus en aangezien de concentratie zwavelzuur hoger wordt als je het droogt is dat ook de reden dat het dan vaak geel uit slaat
Perry schreef:snuifduif schreef:Als het goed is komt er in het productieproces van speed geen methanol voor. Wel vage soorten aceton en water met flink wat zwavelzuur erin.
meerdere wegen leiden naar Rome. Vage soorten aceton en water vind ik flink wat minder wetenschappelijk klinken dan wat je over het algemeen post, trwns...
Methanol is vaker voorgekomen in Amfetamine en heeft levens gekost.
Snuffbullet schreef:Vraagje tussendoor; wassen jullie het 1 keer of herhalen jullie het process?
Ben zelf laats van 26℅ naar +-40℅ gegaan en twijfelde of ik het een keer moest wassen.
Of zal het verschil boven de 40% niet heel merkbaar meer zijn?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
julian6 schreef:Als ik de verwarmde aceton met de speed door het filter gooi, gaan er grote stukken pep mee.
julian6 schreef:Als ik de verwarmde aceton met de speed door het filter gooi, gaan er grote stukken pep mee. Ik dacht dat er misschien een scheurtje in het filter zou kunnen zitten maar toen ik het proces herhaalde met een nieuw filter gebeurde het nog een keer. Iemand enig idee wat dit betekent? Ik gooi nu het glas met de aceton+residu gewoon nog een keer door het filter met de pep heen en dan blijft het wel netjes zitten.
robinjoo1 schreef:is dit een goeie aceton ?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Poseidon schreef:Zijn beiden o.k. Die laatste is goedkoper, zeker als je een ons amfetamine gaat wassen.
Helaas verkopen ze geen koffiefilters bij Kruidvat Pipo
Amvitamientje schreef:ALLEEN KOFFIEFILTER!
Amvitamientje schreef:ALLEEN KOFFIEFILTER!
robinjoo1 schreef:en moet ik speed altijd wassen of kan het ook zo
?
dealer zegt het is 74% puur dat geloof ik dus niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten