Oelala schreef:Stappenplan wassen met aceton met Nederlandse en Engelse uitleg.
Oelala schreef:Stappenplan wassen met aceton met Nederlandse en Engelse uitleg.
618157 schreef:robinjoo1 schreef:en moet ik speed altijd wassen of kan het ook zo
?
dealer zegt het is 74% puur dat geloof ik dus niet
ik zou het gewoon voor de gein is laten testen bij een testcentrum, dan weetje iig wat je hebt en of wassen de moeite is.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
GanjaMan023 schreef:gwn pep kopen die je niet hoeft te wassen dan zit het goed
Druks schreef:snuifduif schreef:GanjaMan023 schreef:gwn pep kopen die je niet hoeft te wassen dan zit het goed
Gewoon geen achterlijke comments posten dan zit het goed
Doe eens lief
GanjaMan023 schreef:Ik denk dat ik een vorm van type-tyfus heb, ik heb nog geen bericht geplaatst zonder spelfouten.
snuifduif schreef:Het zal ook wel niet allemaal je longen in komen, hooguit een paar procent. Maar zodra het je luchtpijp kriebelt krijg je direct het reflex om te hoesten omdat er geen vaste deeltjes in je longen horen eigenlijk
[PiraatPanda schreef:Je rechter neusgat is blijkbaar meer naar de tering. Dunner slijmvlies, meer irritatie, een ontsteking, meer neusharen verloren etc etc. Of misschien hou je t snuifbuisje rechts iets anders vast waardoor je er gewoon harder aan kunt snuiven en er meer in je longen komt? Gebruik je vaak?
Maar Snuifduif zal zo vast wel reageren zodra hij klaar is met koken
snuifduif schreef:Is het gewassen/heel droog? Dan kan het zijn dat het meteen je keel in vliegt. Minder hard snuiven of je neus vooraf bevochtigen door paar druppels water te snuiven
snuivert schreef:Aha op die manier
Rtby schreef:Na nog een keer half uurtje in warme aceton nog maar 0,5g overgehouden. Dat kostte meer dan ik dacht! Nja, ga er maar vanuit dat ik nu redelijk spul over heb gehouden.. Lekkere miskoop in ieder geval
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten