Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed wassen

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Speed wassen

Berichtdoor Trippie » za jun 21, 2014 5:27 pm

Aceton verdampt redelijk snel (in vegelijking met water). Gewoon zorgen dat er genoeg contact is met de lucht, bijvoorbeeld op een bord gieten ofzo.

En ja, als je speed oplost in aceton is oftewel je aceton geen aceton of je speed geen speed, sorry.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Speed wassen

Berichtdoor Justin » za jun 21, 2014 5:28 pm

Professor K schreef:
Ziet eruit als goede aceton (geen water)
Dus toen je de speed en aceton mengde loste alles op? Dan denk ik dat je iets anders dan speed hebt
Je kan de aceton alsnog laten verdampen en je hebt weer terug waar je mee begon mits je het bewaard hebt.


Alles loste op ja. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het geen speed was, heb het al meerdere malen bij dezelfde dealer gehaald en was altijd prima, maar ik kan natuurlijk ook gewoon opgelicht zijn dit keer haha. Misschien is het filter dat ik gebruikte niet goed genoeg?
Ik laat iig alle aceton weer verdampen en kijk wat er dan overblijft. Hoe lang duurt het verdampen van aceton ongeveer?


hangt er vanaf waar het in zit. hoe groter de oppervlakte, des te sneller kan het verdampen. je zou het bijvoorbeeld ook in een glas kunnen doen en dit in een pannetje/bakje warm water zetten, dan verdampt het ook sneller. zet het alleen niet direct op het vuur, dat is levens gevaarlijk.
Justin
Offline
 

Re: Speed wassen

Berichtdoor Fool » za jun 21, 2014 5:30 pm

Porseleinen bord in de magnetron doen, als deze warm is geworden uit de magnetron halen en daar je aceton op spreiden.

Was je aceton trouwens wel watervrij en is je pep getest?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » za jun 21, 2014 5:41 pm

Ik zou het niet op een bord gieten, dan moet je namelijk alles weer van een groot oppervlak afschrapen. In een laag glas en in de zon zetten/bureaulamp erop/verwarming . Is het binnen een paar uur weg
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Piotr » za jun 21, 2014 7:04 pm

Er zijn twee mogelijkheden:
1. Je pep bevatte geen/weinig amfetamine. Het kleine beetje is opgelost in het kleine beetje water dat aanwezig is in aceton.
2. Je aceton bevat misschien vrij veel water waardoor al je amfetamine is opgelost. Omdat je biologische aceton hebt gebruikt lijkt het me niet erg onwaarschijnlijk.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Birdie » zo aug 10, 2014 6:22 pm

Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?
' Life is what happens to you when you're busy making other plans '
Avatar gebruiker
Birdie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo aug 10, 2014 6:17 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Speed wassen

Berichtdoor Trip-tamine » zo aug 10, 2014 11:26 pm

Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?


Meerdere koffiefilters over elkaar.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma aug 11, 2014 1:32 am

Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?

Je kan een microfilter kopen bij een lab-supply.
Maar een koffiefilter werkt prima
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Piotr » ma aug 11, 2014 1:50 am

Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?


Bedenk wel dat er van een halve gram nauwelijks iets overblijft als het bijv. 20 à 30% zou zijn. Van je halve gram blijft er nauwelijks 200mg over. Zonder het echte verlies mee te rekenen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Prototype » ma aug 11, 2014 2:39 am

snuifduif schreef:
Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?

Je kan een microfilter kopen bij een lab-supply.
Maar een koffiefilter werkt prima

Bedenk daarbij wel even dat dat filter waarschijnlijk duurder is dan nieuwe speed kopen en dat met een koffiefilter wassen. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Speed wassen

Berichtdoor Einstein » ma aug 11, 2014 10:32 am

Piotr schreef:Bedenk wel dat er van een halve gram nauwelijks iets overblijft als het bijv. 20 à 30% zou zijn. Van je halve gram blijft er nauwelijks 200mg over. Zonder het echte verlies mee te rekenen.

Dat is wel 200 mg echte amfetamine en geen cafeïne :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen

Berichtdoor FRESH » ma aug 11, 2014 11:14 am

Ik ben eigenlijk al geen tijden geen speed meer tegengekomen met koffie erin..
Wassen vwb de cafeïne eruit halen is dus ook niet echt van toepassing. Maar kun je er wel andere (slechte) stoffen mee uitspoelen eigenlijk?
FRESH
Offline
 

Re: Speed wassen

Berichtdoor Einstein » ma aug 11, 2014 11:20 am

Hangt van de oplosbaarheid van die stoffen in aceton af. 4-MA of andere stoffen die op amfetamine lijken zullen nauwelijks beter oplossen dan amfetamine zelf, dus om dergelijke rommel te verwijderen heeft deze procedure geen zin. Voor andere vervuiling wisselt het per stof.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma aug 11, 2014 1:24 pm

cafeïne en alle oplosmiddelen gaan er prima uit. Ook resten zwavelzuur gaan er prima mee uit :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Fool » ma aug 11, 2014 5:13 pm

Inderdaad, lijkt me voor je neus nog steeds de moeite waard om de resten zwavel(zuur) eruit te wassen?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor Birdie » ma aug 11, 2014 8:29 pm

Ik weet dat er dan waarschijnlijk niets over blijft en ik beter nieuwe kan halen, maar ben gewoon benieuwd hoeveel cafeïne er uiteindelijk in zat :) Meer voor de leuk dan om de speed te redden haha
' Life is what happens to you when you're busy making other plans '
Avatar gebruiker
Birdie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo aug 10, 2014 6:17 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma aug 11, 2014 9:09 pm

Birdie schreef:Ik weet dat er dan waarschijnlijk niets over blijft en ik beter nieuwe kan halen, maar ben gewoon benieuwd hoeveel cafeïne er uiteindelijk in zat :) Meer voor de leuk dan om de speed te redden haha

Ik denk niet dat je een accurate schatting kan maken met zo'n kleine hoeveelheid zonder dure apparatuur
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Monologic » ma aug 11, 2014 9:25 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 2:45 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Speed wassen

Berichtdoor kxez » do sep 04, 2014 1:50 am

Professor K schreef:Ik heb mn pep gewassen op de manier die beschreven staat, ik hou alleen niets over! hoe kan dit?
Ik heb 3gr pep en 75ml aceton (de parel eco-line aceton) 5 min geroerd en in n filter gegoten. Er blijft echter niks achter in het filter. Wat heb ik fout gedaan?


Ik heb precies hetzelfde merk van de praxis. Ook blijft er bij mij bij 3gram niks over.
Ook verdampt de aceton niet, achter op de fles staat inhoud: 2-Butoxyethanol. Ik heb er niet veel verstand van man van wat ik kan vinden op het internet is het niet aceton, maar een alternatief. Wellicht werkt dit niet met speed?
kxez
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do sep 04, 2014 1:47 am

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » do sep 04, 2014 3:20 am

Is dit watervrije aceton en weten jullie zeker dat jullie speed met wat cafeïne ipv cafeïne met wat speed hebben?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor Einstein » do sep 04, 2014 8:00 am

kxez schreef:2-Butoxyethanol

Dat is geen aceton inderdaad, als dat het enige bestanddeel van je 'aceton' is ben je genaaid. Aceton hoort zeer snel te verdampen, dat dat niet gebeurt is een veeg teken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » do sep 04, 2014 10:26 am

kxez schreef:
Professor K schreef:Ik heb mn pep gewassen op de manier die beschreven staat, ik hou alleen niets over! hoe kan dit?
Ik heb 3gr pep en 75ml aceton (de parel eco-line aceton) 5 min geroerd en in n filter gegoten. Er blijft echter niks achter in het filter. Wat heb ik fout gedaan?


Ik heb precies hetzelfde merk van de praxis. Ook blijft er bij mij bij 3gram niks over.
Ook verdampt de aceton niet, achter op de fles staat inhoud: 2-Butoxyethanol. Ik heb er niet veel verstand van man van wat ik kan vinden op het internet is het niet aceton, maar een alternatief. Wellicht werkt dit niet met speed?



2-butoxyethanol, ook bekend als ethyleenglycol(mono)butylether (EGBE) of glycolmonobutylether, is een heldere kleurloze vloeistof die vooral gebruikt wordt als oplosmiddel. Het is een butyl-ether van etheenglycol, en het is de meest gebruikte onder de glycolethers.


Je hebt inderdaad aceton nodig. Het snelst (en duurst) is om zo'n 100ml potje te kopen aan de kassa van de etos/kruitvat
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor kxez » do sep 04, 2014 1:03 pm

Ga ik proberen, toch raar dat er voorop de fles aceton staat, maar achterop onder inhoud 2-butoxyethanol,
kxez
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do sep 04, 2014 1:47 am

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » do sep 04, 2014 5:02 pm

aanklagen voor vals adverteren
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor kxez » do sep 04, 2014 8:35 pm

Zelfde speed, nu met aceton van de kruitvat, komt er spierwit uit. :hulde:
kxez
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do sep 04, 2014 1:47 am

Re: Speed wassen

Berichtdoor Fenomeen » ma okt 20, 2014 11:15 am

Snuifduif, mag ik je even bedanken voor deze zeer handige uitleg.
Mijn donkergele en niet te kappen speed (werd geleverd als een soort korrels die heel erg aan elkaar bleven plakken) kwam er spierwit uit.

:hulde:
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Speed wassen

Berichtdoor Perry » ma dec 08, 2014 12:55 am

Never judge a book by its cover.
Last minute speed geregeld, waardoor het van iemand kwam waar ik het nog niet eerder van had gehad. Het diezelfde dag achteraf gezien niet nodig gehad, omdat mijn restje van eerder nog genoeg was. De speed was geel en had een erg sterke geur, dus direct verondersteld dat het slecht spul was. Gevalletje "Jammer, maar boeit niet, want we halen nooit hier." Ik heb die van mij en een maat van me bij thuiskomst naderhand twee keer gewassen met aceton, waardoor het spierwit werd en geurloos. De hoeveelheid was slechts een klein beetje verminderd (ik schat ongeveer 10%). Top spul dus eigenlijk :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Speed wassen

Berichtdoor Hassan » ma dec 08, 2014 12:58 am

Klinkt netjes, misschien moet je daar dan toch vaker gaan halen :snort:
Hassan
Offline
 

Re: Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » ma dec 08, 2014 1:26 am

Ik had ook wel eens pep "rechtstreeks van het blok" maar doordat het financieel ongunstig is om die pep van ~65 naar 73 te wassen laten de producenten het meestal zo. Gevolg is dat de achtergebleven rommel de boel verkleurt na een paar weken
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen

Berichtdoor Piotr » ma dec 08, 2014 1:28 am

Niet ieder versnijdingsmiddel kun je eruit wassen met aceton, dus het hoeft niet per se een hoog percentage amfetamine te bevatten. Desalniettemin schat ik de kans groter in dat het gewoon goed spul is. :snort:

snuifduif schreef:Ik had ook wel eens pep "rechtstreeks van het blok" maar doordat het financieel ongunstig is om die pep van ~65 naar 73 te wassen laten de producenten het meestal zo. Gevolg is dat de achtergebleven rommel de boel verkleurt na een paar weken

Heb jij eigenlijk enig idee wat die ~8%. voor stof is? Vermelden ze ook nooit bij het testcentrum, maar ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik denk dat het wel klopt wat je zegt. Ik heb ook wel eens pep van 66% gehad die vrij snel flink geel/oranje was geworden.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner