Professor K schreef:Ziet eruit als goede aceton (geen water)
Dus toen je de speed en aceton mengde loste alles op? Dan denk ik dat je iets anders dan speed hebt
Je kan de aceton alsnog laten verdampen en je hebt weer terug waar je mee begon mits je het bewaard hebt.
Alles loste op ja. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het geen speed was, heb het al meerdere malen bij dezelfde dealer gehaald en was altijd prima, maar ik kan natuurlijk ook gewoon opgelicht zijn dit keer haha. Misschien is het filter dat ik gebruikte niet goed genoeg?
Ik laat iig alle aceton weer verdampen en kijk wat er dan overblijft. Hoe lang duurt het verdampen van aceton ongeveer?
Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?
Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?
snuifduif schreef:Birdie schreef:Ik heb nog een halve gram speed liggen (niet getest) wat naar mijn idee echt troep was, maargoed had het al gekocht dus dan ook maar opmaken. Ben wel benieuwd of hier veel cafeïne in zit, kan je ook een ander filter dan een koffiefilter gebruiken die niet zoveel verlies van speed heeft?
Je kan een microfilter kopen bij een lab-supply.
Maar een koffiefilter werkt prima
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Piotr schreef:Bedenk wel dat er van een halve gram nauwelijks iets overblijft als het bijv. 20 à 30% zou zijn. Van je halve gram blijft er nauwelijks 200mg over. Zonder het echte verlies mee te rekenen.
Birdie schreef:Ik weet dat er dan waarschijnlijk niets over blijft en ik beter nieuwe kan halen, maar ben gewoon benieuwd hoeveel cafeïne er uiteindelijk in zat Meer voor de leuk dan om de speed te redden haha
Professor K schreef:Ik heb mn pep gewassen op de manier die beschreven staat, ik hou alleen niets over! hoe kan dit?
Ik heb 3gr pep en 75ml aceton (de parel eco-line aceton) 5 min geroerd en in n filter gegoten. Er blijft echter niks achter in het filter. Wat heb ik fout gedaan?
kxez schreef:2-Butoxyethanol
kxez schreef:Professor K schreef:Ik heb mn pep gewassen op de manier die beschreven staat, ik hou alleen niets over! hoe kan dit?
Ik heb 3gr pep en 75ml aceton (de parel eco-line aceton) 5 min geroerd en in n filter gegoten. Er blijft echter niks achter in het filter. Wat heb ik fout gedaan?
Ik heb precies hetzelfde merk van de praxis. Ook blijft er bij mij bij 3gram niks over.
Ook verdampt de aceton niet, achter op de fles staat inhoud: 2-Butoxyethanol. Ik heb er niet veel verstand van man van wat ik kan vinden op het internet is het niet aceton, maar een alternatief. Wellicht werkt dit niet met speed?
2-butoxyethanol, ook bekend als ethyleenglycol(mono)butylether (EGBE) of glycolmonobutylether, is een heldere kleurloze vloeistof die vooral gebruikt wordt als oplosmiddel. Het is een butyl-ether van etheenglycol, en het is de meest gebruikte onder de glycolethers.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
snuifduif schreef:Ik had ook wel eens pep "rechtstreeks van het blok" maar doordat het financieel ongunstig is om die pep van ~65 naar 73 te wassen laten de producenten het meestal zo. Gevolg is dat de achtergebleven rommel de boel verkleurt na een paar weken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten