Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed wassen

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo okt 10, 2012 10:33 pm

Die boeven bij Hinmeijer verkopen het nog wel gewoon. Maar die verkopen dan ook bijna alle soorten chemicalien.

Google maar hinmeijer dan moet je het wel kunnen vinden. T kost daar zo 10 euro de liter
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » do okt 11, 2012 6:50 am

snuifduif schreef:Die boeven bij Hinmeijer verkopen het nog wel gewoon. Maar die verkopen dan ook bijna alle soorten chemicalien.

Google maar hinmeijer dan moet je het wel kunnen vinden. T kost daar zo 10 euro de liter


Ja plus 7.50 verzendkosten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Ik heb 5 gram zeer vervuilde speed waar ik net aan 1 grammetje van over wil houden als het allemaal lukt. Als de aceton zo duur is kan ik net zo goed nieuwe, goede pep halen :woeh:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » do okt 11, 2012 1:57 pm

5 gram zou je wel moeten kunnen spoelen met 2 flesjes van 100ml. Wel even de aceton verwarmen in een pan met heet water (Geen open vuur natuurlijk)
Het beste lijkt me dan om die 5 gram met 1 flesje te spoelen, en dan opnieuw met 1 flesje in plaats van allebei tegelijk
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » vr okt 12, 2012 6:09 pm

Verkopen ze het niet bij de praxis? Daar had ik het de laatste keer vandaan gehaald, stond de hele stelling vol mee. Prijs viel me ook erg mee, 6 euro per liter ofzo.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » za okt 13, 2012 1:41 am

Bij de etos heb ik 2x 100ml aceton gekocht. Kan ik die het best met de dop er op in heet water (max 60 graden) warm maken?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » za okt 13, 2012 11:25 am

Prima plan. Gebruik in ieder geval geen open vuur, maar dat is vast al wel ergens gezegd. Als de aceton zelf 60 graden wordt verdampt het en vliegt het weg, maar als je daarop let werkt dit wel :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » za okt 13, 2012 1:20 pm

Ok, net ff geprobeerd. Die meuk die ik had loste niet echt op, het bleven kleine brokjes. Geroerd en geprakt als een gek en het mengsel goed warm/heet gehouden in een pannetje heet water. Zou toch voor 85% op moeten lossen aangezien het volgens het test centrum 85% cafeïne moet zijn.

Hier een foto van het bezinksel (klikbaar)

Je zou bijna gaan twijfelen aan het resultaat van het test centrum. Kunnen zij er zo naast zitten?

update: Ik had de warme aceton terug gegoten in het flesje. Nu dat is afgekoeld is het amper nog vloeibaar. Het lijkt wel een flesje vol met natte watten. Zal dan toch die cafeïne wel zijn :grin:


Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » za okt 13, 2012 6:50 pm

Is inderdaad de caffeine die aan het kristaliseren is.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » wo okt 17, 2012 7:50 am

Net ff gewogen en het klopt precies. Ik had 4.5 gram 15% amf, na 2x wassen heb ik nog 0.5 gram over. Blijft altijd wel wat achter in je glas en op het filter dus geen verkeerd resultaat zeg ik :grin:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo okt 24, 2012 11:23 pm

westergas schreef:Net ff gewogen en het klopt precies. Ik had 4.5 gram 15% amf, na 2x wassen heb ik nog 0.5 gram over. Blijft altijd wel wat achter in je glas en op het filter dus geen verkeerd resultaat zeg ik :grin:

Toch een verlies van 35%
Je verliest inderdaad wat in je filter en glaswerk maar met wat handigheid/naspoelen kan je dit verlies vrij beperken. Volgens mij zal er in je aceton ook een paar procent water zitten heb ik iemand horen zeggen dus dat kan ook nog een bron van verlies zijn.
Ik heb wel eens het extract getest met een marquis test en deze kleurde een beetje bruin, wat dus duid op sporen amfetamine.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Ra0ul Duke » wo okt 31, 2012 11:55 am

Ik kwam dit stuk tegen op BlueLight:

19. HOW CAN I PURIFY MY SPEED?

There are a few different methods for purifying amphetamine, but one of the simplest and best ways to do this is with a dual solvent re-crystallisation. If you plan to do this however, be prepared for a LARGE reduction in volume. Keep in mind however the stuff you separate out isn't really any good to you anyway. Consider the fact that most street speed is less than 15% pure, which means the gram you just bought has about less than 150mg of active content. If done extremely carefully you won't lose much of the actual speed.

Re-crystallisation is based on the different saturation levels of hot and cold solvent. A saturated solution is one which has the maximum amount of solute dissolved in it. The saturation level of any given solvent rises and falls with the temperature. Put simply, when a solvent is heated it can dissolve a larger volume of solute, and as it cools and the saturation level drops, excess solute will form into crystals and sink to the bottom.

A simple purification can be done using a single solvent. Add hot solvent to the amphetamine in small amounts until it is all dissolved. Anything that will not dissolve is adulterant and should be filtered out using coffee filters or filter paper (mositen filters first to prevent them soaking up solution). Next, allow the solution to cool slowly to room temperature, then place it in the fridge and allow it to cool further. Once it has cooled in the fridge filter the crystals out and allow them to dry.

It is worth noting that some adulterant may also be soluble and form its own crystals in the process, so what you have at the end may not necessarily be pure amphetamine. This is why a dual solvent re-crystallisation is preferred.

A dual solvent re-crystallisation works by using a second solvent to dissolve many of the impurities, but that the drug itself is not soluble in. The second solvent also acts as a cleaning agent for the new crystals being formed.

In the case of amphetamines the 2 best liquids to use are acetone and alcohol. Acetone is a component of paint thinner (and nail polish remover) and can be bought from hardware stores or art supply stores. Alcohol can be obtained from hardware stores or liquor stores. Acetone is used as the 'mother' liquid, amphetamine is insoluble in acetone but most of the crap used to cut it is.

So the procedure: Put your speed into a flask, beaker or some other container you can heat on a stove (note: use a stove without a naked flame, as these volatile organic chemicals produce explosive vapours). Pour acetone into the container so that the speed is completely submerged in it with a centimetre or 2 of excess liquid and swish it around to dissolve any soluble impurities. Next gently heat the acetone until it boils, and then take it off the heat. Now slowly add (with an eyedropper or pipette) just enough alcohol for all the speed to dissolve - stirring gently until the speed dissolves. If you add too much alcohol you won't get as high a yield as possible so don't add too much. Anything that doesn't dissolve is adulterant and should be separated out by filtration: use 2 coffee filters in a funnel to filter the solution, then cover it so a little air can escape and leave to cool to room temperature. Once it has cooled down you should notice crystals starting to form. Put the container in the fridge, and then the freezer to encourage more crystals to form (i.e., increasing the yield). The slower the solution cools, the larger the dry crystals will be. Once the solution has been freezer cooled, filter the crystals out with some coffee filters, then wash the filtered out solid in the funnel with a few drops of alcohol and allow to dry. Voila, you have pure speed. Save the acetone, it can be reused.


Uit het Amphetamine FAQ (http://www.bluelight.ru/vb/threads/1971 ... tamine-FAQ). Wellicht is dit een nog effectievere manier? Ik heb er zelf geen ervaring mee, wat zijn jullie gedachten over deze manier van wassen? De speedoplossing wordt opgewarmd en afgekoeld en naast acetone gebruiken ze ook een kleine hoeveelheid alcohol.
Avatar gebruiker
Ra0ul Duke
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo okt 31, 2012 11:40 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo okt 31, 2012 11:55 pm

A simple purification can be done using a single solvent. Add hot solvent to the amphetamine in small amounts until it is all dissolved. Anything that will not dissolve is adulterant and should be filtered out using coffee filters or filter paper

Ik vraag me af welk oplosmiddel ze hiermee bedoelen. Het enige wat ik kan bedenken is water en voor zover ik weet lossen bijna alle versnijmiddelen ook gewoon op in water. Aangezien je anders dikke aangekoekte resten in je neus krijgt.


A dual solvent re-crystallisation works by using a second solvent to dissolve many of the impurities, but that the drug itself is not soluble in. The second solvent also acts as a cleaning agent for the new crystals being formed.

In the case of amphetamines the 2 best liquids to use are acetone and alcohol. Acetone is a component of paint thinner (and nail polish remover) and can be bought from hardware stores or art supply stores. Alcohol can be obtained from hardware stores or liquor stores. Acetone is used as the 'mother' liquid, amphetamine is insoluble in acetone but most of the crap used to cut it is.

Dit is op zich nog wel een goede manier om een nog puurder product te krijgen, aangezien je hier echt herkristalliseerd. Je verliest met een herkristallisatie wel aanzienlijk meer product.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » do nov 01, 2012 12:04 am

Rekristalliseren werkt wel, maar is meestal niet echt nodig. Je zou er in principe wel 4-methylamfetamine mee weg moeten kunnen wassen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » zo nov 18, 2012 7:59 pm

Stel je wast je pep dus, is het zeker dat het makkelijk droogt? Ik heb nog steeds bijna een gram gele/beige speed maar deze wil niet echt drogen, stel ik was de pep, zal de pep dan wel drogen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » zo nov 18, 2012 8:20 pm

Waarschijnlijk wel :) Aceton is mengbaar met de meeste normale oplosmiddelen en dus zal je het niet verdampende solvent eruit spoelen als je de speed wast.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » za dec 01, 2012 1:41 am

snuifduif schreef:Volgens mij zal er in je aceton ook een paar procent water zitten heb ik iemand horen zeggen dus dat kan ook nog een bron van verlies zijn.


Dat denk ik ook, al zal je op het label van de aceton die je bij de Etos koopt die informatie niet aantreffen. Zit al een tijdje te googelen maar kom nog geen goed adres voor droge aceton tegen. Iemand een tip?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » za dec 01, 2012 4:49 am

Ik zal eens een Karl Fischer titratie uitvoeren op een beetje aceton van de bouwmarkt. Kijken of er echt significant water in zit.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » za dec 01, 2012 2:08 pm

snuifduif schreef:Ik zal eens een Karl Fischer titratie uitvoeren op een beetje aceton van de bouwmarkt. Kijken of er echt significant water in zit.


Ben benieuwd!
Ook naar de bouwmarkt waar je dat vandaan haalt trouwens want volgens mij is de laatste stand van zaken dat ze dat niet meer verkopen...
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » za dec 01, 2012 3:31 pm

westergas schreef:
snuifduif schreef:Ik zal eens een Karl Fischer titratie uitvoeren op een beetje aceton van de bouwmarkt. Kijken of er echt significant water in zit.


Ben benieuwd!
Ook naar de bouwmarkt waar je dat vandaan haalt trouwens want volgens mij is de laatste stand van zaken dat ze dat niet meer verkopen...

Heb ik inderdaad gehoord. Haalde het altijd bij de Hubo (NL) Eens kijken of ze het daar nog hebben
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » do dec 06, 2012 2:18 am

Heb ik het nou of hebben veel mensen hier op een chemie studie gezeten?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » do dec 06, 2012 5:21 pm

Zeker een stuk of 5
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » do dec 13, 2012 4:14 pm

snuifduif schreef:Ik zal eens een Karl Fischer titratie uitvoeren op een beetje aceton van de bouwmarkt. Kijken of er echt significant water in zit.



Ik heb een aantal maanden geleden speed gewassen met aceton van de bouwmarkt en deze eerst gedroogd met magnesiumsulfaat. Het pure product wat ik uiteindelijk overhield na 2 wasbeurten was zo goed als volledig pure speed.

Als test heb ik toen een klein vlokje van deze speed genomen en dit gegooid in een bekerglas met niet gedroogde bouwmarkt aceton. Het vlokje loste niet op, dus ik vermoed dat er nauwelijks water in zit en dat drogen niet nodig zal zijn.

Ik weet niet hoe sterk dit kan variëren, het is natuurlijk slechts een moment opname.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » vr dec 14, 2012 12:35 am

Aceton is volgens mij wel hygroscopisch maar volgens mij als je de fles gewoon dicht draait is er niks aan de hand
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor paddobenne » wo dec 19, 2012 11:50 pm

kun je dit met coke ook? dat zal toch ook niet oplossen?
paddobenne
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di okt 25, 2011 9:40 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » do dec 20, 2012 12:34 am

Coke is veel vaker met andere rommel vervuild en die krijg je er hiermee ook niet uit. Weet zo uit mijn hoofd ook niet in hoeverre cocaïne in aceton oplost.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » do dec 20, 2012 1:00 am

Heb wel eens op amerikaanse drugsfora gelezen dat ze zo ook hun coke wassen. Het zal volgens mij dus niet oplossen en als het niet werkt ben je alleen maar terug bij af.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » do dec 20, 2012 1:03 am

snuifduif schreef:Heb wel eens op amerikaanse drugsfora gelezen dat ze zo ook hun coke wassen. Het zal volgens mij dus niet oplossen en als het niet werkt ben je alleen maar terug bij af.


Je kan het misschien ook wassen met iets anders dan aceton dat bijvoorbeeld oplost met shit die versneden wordt met coke?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » do dec 20, 2012 1:15 am

Volgens mij zijn er niet zo heel veel stoffen die dat kunnen. Cocaine lost namelijk alleen op in polaire stoffen volgens mij (Dingen zoals water) en stoffen als mannitol ook. Daarom kun je ze niet goed scheiden met liquid/liquid extractie
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » do dec 20, 2012 1:43 am

Zal inderdaad erg lastig worden, in ieder geval met huis-, tuin- en keukenoplosmiddelen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor paddobenne » vr dec 21, 2012 10:11 am

heb coke met 25procent caffeine. (zogezegd...)
dan zou dat daar alvast al uit zijn toch?
eens proberen.

hoe lang moet je dat zout dan bakken?
paddobenne
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di okt 25, 2011 9:40 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner