Einstein schreef:Veel dex + bier is dus inderdaad zonde van het bier
Tisjeboy schreef:En dan nog de combinatie van: Xtc en Ghb.
k00k schreef: En het duurt vrij lang Nadat de MDMA is uitgewerkt heb je nergens last van, de speed werkt dan meestal nog!
Tisjeboy schreef:°Thomas° schreef:voor mij persoonlijk is de beste combo speed+ mdma. al is het wel vrij schadelijk...
Kun je wat meer vertellen over wat het precies doet?
Ik lees via me vriend google veel dat speed het love gevoel van xtc kan onderdrukken, wat is jouw ervaring??
Misschien xtc en coke een betere combo???
Winehouse schreef:Het schijnt dat coke lekker inklapt als de speed weer wat meer uit begint te werken (paar uur later). Nooit geprobeerd.
Tisjeboy schreef:°Thomas° schreef:voor mij persoonlijk is de beste combo speed+ mdma. al is het wel vrij schadelijk...
Kun je wat meer vertellen over wat het precies doet?
Ik lees via me vriend google veel dat speed het love gevoel van xtc kan onderdrukken, wat is jouw ervaring??
Misschien xtc en coke een betere combo???
Einstein schreef:Veel dex + bier is dus inderdaad zonde van het bier
Dakkie schreef:Ik vind het dus echt lekker als ik uitga (een) lijntje(s ) te snuiven (of klein bommetje te droppen), en dan alcohol te drinken met uitgaan. Lekker wakker dronken word ik dan.
Maar wat ik nooit begrijp is dat iedereen zoveel kan zuipen met pep op. Ik ben dus echt onwijs snel dronken, wel lekker hoor, maar met 3 drankjes begin ik al van het padje af te raken...
Vreemd
Tisjeboy schreef:Dakkie schreef:Ik vind het dus echt lekker als ik uitga (een) lijntje(s ) te snuiven (of klein bommetje te droppen), en dan alcohol te drinken met uitgaan. Lekker wakker dronken word ik dan.
Maar wat ik nooit begrijp is dat iedereen zoveel kan zuipen met pep op. Ik ben dus echt onwijs snel dronken, wel lekker hoor, maar met 3 drankjes begin ik al van het padje af te raken...
Vreemd
Meer speed!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten