pep + nicotine = fucking relaxt. Ik rook normaal niet. Maar met pep op rook ik graag en veel
pep + mdma (+nicotine) = mwa. Pep overheerst, minder love gevoel, wel erg vaag.
mdma + pep (+nicotine) = fucking relaxt. Op een feestje eerst aan de mdmakristallen/xtc pillen, dan als alle energie weg is en je nog 2 uur moet dansen even een paar sleutelpuntjes en GAAAAAN.
alcohol + pep (+ nicotine) = mwa. Alcohol vind ik sowieso niet zo heel erg super tof. Dronken zijn is cool, maar ben meestal al veel te misselijk voordat ik dronken ben. Vooral met bier. Malibu kan ik wel dronken van worden, maar vind ik eigenlijk erg vies... En met iedere slok is het viezer, dus geef het meestal op voordat ik dronken ben. Behalve met een drankspelletje natuurlijk. Maar 6 bier en ik ben nog niet dronken, maar kots wel alles uit... Laatst eens geprobeerd: eerst dronken worden en dan pep om te kijken of je je echt minder dronken voelt. Het was alleen anders. Ik voelde me nog net zo dronken, maar in bepaalde opzichten misschien ook niet. Niet geweldig iig...
pep + gamen = über relaxt! Normaal hoor ik in shooters bij de middenmoot online. Een vriend van me altijd bij de beste 2 of 3. Tijdens een nacht gamen, hij was steeds weer bij de beste 2, ik middenmoot. Adrenaline verhoogt fight-flight reactievermogen en speed gooit je adrenaline eruit, dus eens proberen of dat helpt met een online shooter. Bam! Stond gelijk de hele tijd bovenaan! Die vriend van me kon ook echt niet meer van me winnen