snuifduif schreef:Slapen
Ja, dat wil niet... Insomnia, hele ritme naar de klote
snuifduif schreef:Slapen
snuifduif schreef:Daar is ook wat voor
GHB
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Slapen is inderdaad het enige dat je er tegen kan doen. En als je dan toch drugs gaat nemen om te slapen, neem dan een benzo, geen GHB.
Gman007 schreef:Allebei kun je gebruiken, maar een benzo is wat meer op langdurig slapen gericht dan een Gtje.
snuifduif schreef:"het was in mn drankje gegooid"
Nee vertel, hoe heb jij perongeluk ghb genomen
snuifduif schreef:Volgende keer zijn speed versnijden met 2c-b
JongGeleerd schreef:Noman, 2C-B wil ik sws nog met m proberen XD
Hij is mn trip buddy, waarmee ik al mn firsts probeer, maar hij vond t nogal dom dat ik afhaakte bij GHB
Exceptional Insight schreef:Beeeb schreef:terwijl de volumeknop slechts op 1 staat.
Ja! Waar the fuck komt dat vandaan? Waarom moet die muziek ineens zachter dan normaal? Ik heb dat ook. Aan de keta is dat nog veel erger.
JongGeleerd schreef:snuifduif schreef:"het was in mn drankje gegooid"
Nee vertel, hoe heb jij perongeluk ghb genomen
Ik vertrouwde n maat van me na drie keer expliciet vragen of dr echt geen buus in zat. Nee! Nee, echt niet! Dus ik nam n slok van de zoutste red bull ooit. Hij kwam niet meer bij... Klote grap.
Het zal vast geweest zijn omdat ik t 1 keer met m zou proberen, maar toch besloot dit niet te doen, omdat ik t een enge drug vind.
Casplantje. schreef:Had ik eerder al eens op drugsforum.nl gepost:
Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????)
Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken.
Druks schreef:Tails schreef:Ik keek net naar mijn tuin en zag een voetbal liggen. Achter is een speelpleintje, dus ik trek mijn schoenen aan en loop naar de achterdeur. Toen ik buiten stond, zag ik dat het een emmer was Er waren ook helemaal geen kinderen aan het spelen. Wazig momentje
Tijd om te stoppen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten