Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hallucineren door speed

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Perry » vr jan 25, 2013 2:15 am

snuifduif schreef:Slapen

Ja, dat wil niet... Insomnia, hele ritme naar de klote
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor snuifduif » vr jan 25, 2013 11:59 pm

Daar is ook wat voor
GHB :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Perry » za jan 26, 2013 1:43 pm

snuifduif schreef:Daar is ook wat voor
GHB :#:

Vind ik nog altijd erg eng
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Ivo » za jan 26, 2013 1:47 pm

Slapen is inderdaad het enige dat je er tegen kan doen. En als je dan toch drugs gaat nemen om te slapen, neem dan een benzo, geen GHB.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Einstein » za jan 26, 2013 5:57 pm

Je snuift speed tot je gaat hallucineren, maar vindt GHB eng :#:
Hoe dan ook zijn benzo's een betere oplossing inderdaad.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Stefaan » za jan 26, 2013 8:08 pm

Speed en G is de shit 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor beanhead » zo jan 27, 2013 5:16 pm

Ivo schreef:Slapen is inderdaad het enige dat je er tegen kan doen. En als je dan toch drugs gaat nemen om te slapen, neem dan een benzo, geen GHB.


Waarom?
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Stefaan » zo jan 27, 2013 7:13 pm

Allebei kun je gebruiken, maar een benzo is wat meer op langdurig slapen gericht dan een Gtje.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Perry » zo jan 27, 2013 8:43 pm

Ik heb gister G gehad. Perongeluk gvd...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor snuifduif » zo jan 27, 2013 11:46 pm

"het was in mn drankje gegooid" :#:

Nee vertel, hoe heb jij perongeluk ghb genomen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor beanhead » ma jan 28, 2013 1:37 am

Gman007 schreef:Allebei kun je gebruiken, maar een benzo is wat meer op langdurig slapen gericht dan een Gtje.


Dat is zeker waar maar uiteindelijk is het G'tje wel leuker & gaat er ook geen tolerantie optreden (als je twee dosisen op een avond neemt). Overigens vind ik het G slaapje veel verkwikkender!
(bron: "The Abrupt Cessation of Therapeutically Administered Sodium Oxybate (GHB) Does Not Cause Withdrawal Symptoms. Clinical Toxicology. 2003, Vol. 41, No. 2 , Pages 131-135")

Dit is natuurlijk als je geen freak bent die pas neergaat na 10ml ghb en een berg benzos. :#:

En oja ik vind het pas grappig als de schaduwmensen gaan praten :rock:
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Perry » ma jan 28, 2013 7:50 am

snuifduif schreef:"het was in mn drankje gegooid" :#:

Nee vertel, hoe heb jij perongeluk ghb genomen


Ik vertrouwde n maat van me na drie keer expliciet vragen of dr echt geen buus in zat. Nee! Nee, echt niet! Dus ik nam n slok van de zoutste red bull ooit. Hij kwam niet meer bij... Klote grap.
Het zal vast geweest zijn omdat ik t 1 keer met m zou proberen, maar toch besloot dit niet te doen, omdat ik t een enge drug vind.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor snuifduif » ma jan 28, 2013 9:21 am

Hmm, dat is wel een kutstreek ja, vooral als je het expliciet vraagt. gelukkig gan je nooit zo veel in 1 slok binnen krijgen.
Volgende keer zijn speed versnijden met 2c-b
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Perry » ma jan 28, 2013 9:28 am

Noman, 2C-B wil ik sws nog met m proberen XD
Hij is mn trip buddy, waarmee ik al mn firsts probeer, maar hij vond t nogal dom dat ik afhaakte bij GHB
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor snuifduif » ma jan 28, 2013 9:29 am

Dat veranderd de zaak, gewoon lekker toegeven aan groepdruk en die ghb nemen jongen 8-)
Daarnaast is het ook nog eens best chill spul
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Oizo » ma jan 28, 2013 9:29 am

snuifduif schreef:Volgende keer zijn speed versnijden met 2c-b


Hahaha :twisted:
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor snuifduif » ma jan 28, 2013 9:32 am

JongGeleerd schreef:Noman, 2C-B wil ik sws nog met m proberen XD
Hij is mn trip buddy, waarmee ik al mn firsts probeer, maar hij vond t nogal dom dat ik afhaakte bij GHB

Het kan trouwens nog steeds. Prepareer 2 lijntjes met elk zo'n 12 mg 2c-b en wat pep of desnoods suiker om t op te vullen en zeg: nakkie dr bij?
Daarna krijgt hij het meest brandende poeder ooit in zijn neus, jij ook en zijn jullie samen aan het trippen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Perry » ma jan 28, 2013 9:34 am

Hahaha, das wel baas ja :P
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor supergabbur » ma maart 04, 2013 3:31 pm

Vannacht zag ik tijdens het voor de zoveelste keer rukken na een mislukte slaappoging m'n (ronde) lamp aan het plafond weer eens in een zachtjes heen en weer bewegend halloweenmasker veranderen. (had zaterdag nog voor mijn doen heel verantwoord met de pep gedaan, maar toen zondag 'een paar biertjes' op een after er veel te veel werden ging ik fucking dronken en veel te laat in de middag opeens nog keiveel pep snuiven)
Ik was me er wel helemaal bewust van dat het gewoon nep was en was totaal niet in paniek ofzo, maar voelde me toch behoorlijk bekeken en in m'n privacy geschonden en heb het daarom na een poosje aanmodderen niet afgemaakt.

Moet ik er nu ik er weer aan terugdenk best wel om lachen.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Hamukun » ma maart 04, 2013 4:06 pm

Exceptional Insight schreef:
Beeeb schreef:terwijl de volumeknop slechts op 1 staat. :|

Ja! Waar the fuck komt dat vandaan? Waarom moet die muziek ineens zachter dan normaal? Ik heb dat ook. Aan de keta is dat nog veel erger.


Haha, zo kwam ik er op nieuwjaarsdag achter dat ik nieuwe buren had. Die zaten op redelijk beschaafd volume muziek te luisteren, maar voor mij klonk het toen alsof daar een heel tekno system in de woonkamer stond. En zelf muziek aanzetten harder dan het volume op 2 kon ik ook niet aan :keta:
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor wiet1234 » vr mei 24, 2013 7:46 pm

Heeey!

jaa ik heb vorig weekend 3 dragen niet geslapen door de pep, want had iets van 3 gram gehad over het hele weekend.. en de laatste dag (zondag) was ik al 3 dagen wakker en zag allemaal rare schaduwen enzo en allemaal gezichten in de ramen. ik zag ook in de pannen die op het fornuis stonden mensen achter me lopen terwijl er helemaal niemand achter me stond. ik heb een paniek aanval gehad doordat ik echt heel bang werd van die hallucinaties :O

Wat ook altijd een raar effect is , is wiet en pep samen haha rare ervaringen mee gehad :P

x
wiet1234
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr mei 24, 2013 7:36 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor ANONO » vr mei 24, 2013 11:58 pm

JongGeleerd schreef:
snuifduif schreef:"het was in mn drankje gegooid" :#:

Nee vertel, hoe heb jij perongeluk ghb genomen


Ik vertrouwde n maat van me na drie keer expliciet vragen of dr echt geen buus in zat. Nee! Nee, echt niet! Dus ik nam n slok van de zoutste red bull ooit. Hij kwam niet meer bij... Klote grap.
Het zal vast geweest zijn omdat ik t 1 keer met m zou proberen, maar toch besloot dit niet te doen, omdat ik t een enge drug vind.


Sorry maar, noem je dit een vriend.. dat moet ik echt NIET bij mijn vrienden proberen, hun overigens ook niet bij mij.

Gaat er iig iemand met poenkoogjes naar huis. 8-) (wat een smileys btw anno 2013, niemand dit ooit aangekaart?)

Anyway, na wat snellejelle gewoon wat Seroquel klappen xD werkt anti-psychotisch + een redelijk inslapertje.
I'm a selfish prick. I'm a hot, rich, pampered intellectual with a big dick and a marathon tongue. I'm young enough to test things like drugs often, and old enough to do it right. I don't have time for emotional hysterics or petty drama. I do what I want, when I want.
Avatar gebruiker
ANONO
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr mei 24, 2013 1:48 am
Woonplaats: Prive.

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Mircko » za mei 25, 2013 5:32 am

Het enige wat bij mij helpt bij insomnia door uppers is een heel klein beetje chloraalhydraat.
'Hij mag er dan uitzien als een idioot en zich gedragen als een idioot, laat je daardoor niet misleiden: hij is een idioot.'- Groucho Marx
Avatar gebruiker
Mircko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di apr 16, 2013 4:08 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor faderz » do jan 02, 2014 4:05 pm

Casplantje. schreef:Had ik eerder al eens op drugsforum.nl gepost:


Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????)
Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken.

waarschijnlijk is dat een vorm van slaapverlamming, 't doet me er toch alvast aan denken.
I sold my soul to the universe for existence
Avatar gebruiker
faderz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: do sep 05, 2013 2:26 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor ziggy wiggy » ma jan 06, 2014 9:45 am

Jaah das toch wat raars dat hallucineren, ben niet voor allerlei rare dingen te zien, word ik nog paranoïde ook erboven op :-D
Maar zoals hierboven gezegd, ik krijg ook alleen hallucinaties met een te kort aan slaap, maar mijn probleem is, ik kan echt niet slapen op pep, nooit gekund trouwens, ik moet bijna altijd wachten dat die echt uit men lijf is..
ziggy wiggy
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jan 06, 2014 9:00 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor tekzor668 » zo maart 16, 2014 12:28 am

Na zo een nachtje door te gaan en nog de dag te overbruggen als ik tijdig in de middag stop en zit ik savonds met vrienden nog eentje te rollen, word ik helemaal wazig, beetje paranoide op geluid en beweging maar wat ik altijd zo trippen vind, het licht ligt aan, geen dimmer in huis maar telken voelt het aan alsof het licht gedimd word crazy shit :-D
tekzor668
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo maart 16, 2014 12:09 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor de Tails » zo maart 16, 2014 1:44 am

Ik keek net naar mijn tuin en zag een voetbal liggen. Achter is een speelpleintje, dus ik trek mijn schoenen aan en loop naar de achterdeur. Toen ik buiten stond, zag ik dat het een emmer was :keta: Er waren ook helemaal geen kinderen aan het spelen. Wazig momentje
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor de Tails » zo maart 16, 2014 4:36 am

Druks schreef:
Tails schreef:Ik keek net naar mijn tuin en zag een voetbal liggen. Achter is een speelpleintje, dus ik trek mijn schoenen aan en loop naar de achterdeur. Toen ik buiten stond, zag ik dat het een emmer was :keta: Er waren ook helemaal geen kinderen aan het spelen. Wazig momentje


Tijd om te stoppen :s


Het was de enige "hallucinatie" (ik zou het eerder een verkeerde interpretatie noemen: niet erg sterke ogen en er ligt normaal gesproken geen emmer in de tuin :beer: ) die ik heb ervaren. Het was gewoon even raar toen ik naar buiten stapte en de 'voetbal' zag voor wat het echt was :P
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Winehouse » vr maart 21, 2014 5:53 am

(her)kennen jullie dit?

Wanneer je veel speed heb gebruikt, in het donker ben en met een ander persoon dat die ander dan een héél ander iemand kan zijn. Bijvoorbeeld iemand die je kent en dat diegene waarmee je 'snatst' daar dan levensecht op lijkt terwijl je weet dat het niet die persoon is die je niet écht ziet maar je dit wel realiseert.
Raar.
Bij mij komt dat pas naar 2 nachten doorhalen met veel troep
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Hallucineren door speed

Berichtdoor Klimtox » vr maart 21, 2014 10:43 pm

Nee dat is vrij bizar.

Zelf heb ik wel dat ik met schaduwmensen chill :s
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron