TRAVOLTA schreef:in bad zittend na een paar dagen pep anar t plafond kijken en allemaal grottekeningen van afgebeelde stokmannetjes met speren zien jagen op schaduwspinnen, om vervolgens rond een kamvuur te dansen, een kamp op te bouwen, weer aangevallen worden door de spinnetjes met behulp van grotere spinnen en ga maar door.
2 uur gefascineerd naar deze film gekeken totdat k me besefte dat k gewoon in bad zat!
Flameon schreef:Naar buiten kijken en zien dat er op een plein honderden mensen naar mijn balkon staan te wijzen
seth schreef:gordijnen die wapperen zonder terwijl de ramen dicht zijn en er dus niets van luchtverplaatsing is. Schaduwmannen die overal opduiken. Continu dingetjes in m'n ooghoeken.
snuifduif schreef:Ik noem ze dan ook de schaduwmensen
Mensen kijken daar altijd zo raar van als je zegt dat de schaduwmensen er weer zijn
snuifduif schreef:Ik noem ze dan ook de schaduwmensen
Mensen kijken daar altijd zo raar van als je zegt dat de schaduwmensen er weer zijn
Chris Pontius schreef:Bij mij is het vooral de combi van pep en niet slapen.
Als ik nuchter een nacht door ga, heb ik nergens last van. Ga ik op pep 1 nacht door, krijg para dingen.
Beeeb schreef:terwijl de volumeknop slechts op 1 staat.
TRAVOLTA schreef:in bad zittend na een paar dagen pep anar t plafond kijken en allemaal grottekeningen van afgebeelde stokmannetjes met speren zien jagen op schaduwspinnen, om vervolgens rond een kamvuur te dansen, een kamp op te bouwen, weer aangevallen worden door de spinnetjes met behulp van grotere spinnen en ga maar door.
2 uur gefascineerd naar deze film gekeken totdat k me besefte dat k gewoon in bad zat!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten