FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
beanhead schreef:Iets meer als een halfjaar geleden maar die trek blijft eigenlijk wel knagen...
MS. schreef:Best wel zin in pep nu.. P-E-P ;D
Hebben meer mensen dat als ze eenmaal aan het snuiven zijn, ze blijven bijpakken.. heb dit namelijk wel ?
MS. schreef:Best wel zin in pep nu.. P-E-P ;D
Hebben meer mensen dat als ze eenmaal aan het snuiven zijn, ze blijven bijpakken.. heb dit namelijk wel ?
Koekert schreef:MS. schreef:Best wel zin in pep nu.. P-E-P ;D
Ja hier heb ik ook altijd "last" van. Je pakt dan bij als je gewend bent aan het effect ipv dat je echt meer nodig hebt.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dopey schreef:Keine lust
Dopey schreef:Keine lust
Aaltje schreef:Nadeel is dan wel dat op zondag om 7:20 niemand meer wakker is. :/
duplicity schreef:Zondag 2 maanden pep clean. Niks trek in pep
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten