robinnl schreef:Misschien dit weekend.
Exceptional Insight schreef:robinnl schreef:Misschien dit weekend.
Haha, je was bang dat mensen je gelijk zouden afbranden hè?
Exceptional Insight schreef:robinnl schreef:Misschien dit weekend.
Haha, je was bang dat mensen je gelijk zouden afbranden hè?
1percent schreef:Explain yourself?
Sublimo schreef:Mijn trek in pep komt meestal als ik aan het gebruiken ben, totaal geen zin meer om te stoppen en te gaan slapen.
Natuurlijk heb ik ook wel eens trek in pep als ik nuchter ben, maar dat gebeurt niet zo heel vaak. Ik heb geen behoefte aan pep totdat ik eenmaal mijn eerste lijn heb gesnoven.
Sublimo schreef:Mijn trek in pep komt meestal als ik aan het gebruiken ben, totaal geen zin meer om te stoppen en te gaan slapen.
Natuurlijk heb ik ook wel eens trek in pep als ik nuchter ben, maar dat gebeurt niet zo heel vaak. Ik heb geen behoefte aan pep totdat ik eenmaal mijn eerste lijn heb gesnoven.
Supertramp schreef:Ben wel benieuwd wat er zo tof is aan pep, maar trek kan ik het niet noemen.
Exceptional Insight schreef:Supertramp schreef:Ben wel benieuwd wat er zo tof is aan pep, maar trek kan ik het niet noemen.
Well, you can't miss what you don't know.
Exceptional Insight schreef:Wat beweegt je er dan toe om die eerste lijn te doen?
Casplantje. schreef:De honger is nagisteravondafgelopen week weer even gestild.
Chris Pontius schreef:Casplantje. schreef:De honger is nagisteravondafgelopen week weer even gestild.
1percent schreef:Still going strong, nu uitzitten en vannacht weer slapen
Chris Pontius schreef:1percent schreef:Still going strong, nu uitzitten en vannacht weer slapen
Dat had ik gister. Afgelopen nacht dus ook geslapen maar wat een rotkop heb ik nu weer.
Dit wordt echt een kanker week (of 2)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten