1percent schreef:Wat houd een 'stalkweek' nou weer in? een -filter-week ken ik maar een stalkweek?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Ik ben inderdaad blij dat ik psychopaten als Deranged, AT en Chris niet persoonlijk ken. Geeft me een iets veiliger gevoel.
Exceptional Insight schreef:Ik moet inderdaad constant over m'n schouder kijken.
Tomzeur schreef:Dat is niet zo hoog gelukkig, dat scheelt weer.
Tomzeur schreef:Ik ben inderdaad blij dat ik psychopaten als Deranged, AT en Chris niet persoonlijk ken. Geeft me een iets veiliger gevoel.
WendyLatzis schreef:maar ik kan er echt wel mee omgaan.
WendyLatzis schreef:Waarom denk je dat?
Petrovic schreef:Niemand weet of je er echt mee om kan gaan. Dat denk je slechts. Komt over als een zwaar overstatement waardoor ik eerder denk dat dit helemaal niet het geval is.
Om er toch stiekem ook op te antwoorden.
WendyLatzis schreef:Altijd zo flauw dat de dealers hier in de buurt niet aan meiden verkopen. Ik bedoel, geld is geld? Natuurlijk kan ik begrijpen dat ze mij liever niet aan die shit willen hebben, maar ik kan er echt wel mee omgaan.
Flameon schreef:Netjes, misschien omdat ze denken dat dames hun op een andere manier dan geld gaan betalen (nature ja) en ze hier geen zin in hebben?! . En bovendien vind ik petrovics rede erg strak
Exceptional Insight schreef:[Drientje] Een man die geen zin heeft in seks. Geloof je het zelf? [/Drientje]
Flameon schreef:Netjes, misschien omdat ze denken dat dames hun op een andere manier dan geld gaan betalen (nature ja) en ze hier geen zin in hebben?!
Exceptional Insight schreef: Misschien willen ze niet dat je er goed mee om kunt gaan, omdat ze dan weinig aan je verdienen.
Exceptional Insight schreef:"Wel best", "soort van".. Je bedoelt "niet"?
Tomzeur schreef:Nee, het was een subtiele tegenstelling op andere situaties van mensen die ik quote. Dan tel ik even meetings met Deranged, Deranged2 of kattenmensen niet mee. Niet op mijn eigen situatie.
Exceptional Insight schreef:Flameon schreef:Netjes, misschien omdat ze denken dat dames hun op een andere manier dan geld gaan betalen (nature ja) en ze hier geen zin in hebben?! . En bovendien vind ik petrovics rede erg strak
[Drientje] Een man die geen zin heeft in seks. Geloof je het zelf? [/Drientje]
WendyLatzis schreef:Altijd zo flauw dat de dealers hier in de buurt niet aan meiden verkopen. Ik bedoel, geld is geld? Natuurlijk kan ik begrijpen dat ze mij liever niet aan die shit willen hebben, maar ik kan er echt wel mee omgaan.
Drientje schreef:Jij denkt wel heel vaak aan mij en mijn redenaties de laatste tijd he?
Ik voel me gevleid.
Exceptional Insight schreef:Drientje schreef:Jij denkt wel heel vaak aan mij en mijn redenaties de laatste tijd he?
Ik voel me gevleid.
Je bent het eerste waar ik aan denk wanneer ik wakker word en het laatste voordat ik ga slapen.
Tomzeur schreef:Ik dacht altijd dat het whiskey was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten