Lucy schreef:Wat een onzin zeg....
Wat vind je onzin?
Lucy schreef:Wat een onzin zeg....
WendyLatzis schreef:Wat vind je onzin?Lucy schreef:Wat een onzin zeg....
Wat vind je onzin?
WendyLatzis schreef:Ja hè, wat pas misselijk was; laatst had ik met een jongen afgesproken die mij pep zou verkopen maar hij kwam niet opdagen omdat hij het mij wou afleren. Jeetje zeg, hij kent me amper.
Chris Pontius schreef::lol:
Nooit geweten dat die dealers zo seksistisch waren joh.
Aalpoepert schreef:Aalpeppert
knolselderij schreef:Chris Pontius schreef::lol:
heb het anders ook ns mee gemaakt dat ik bij n kerel pep ging halen en dat er toen n bloedmooi meisje binnen kwam. zei ie ook vanne nee ik verkoop jou niks, je bent nog zo mooi dat moet je zo laten.
Chris Pontius schreef:knolselderij schreef:Chris Pontius schreef::lol:
heb het anders ook ns mee gemaakt dat ik bij n kerel pep ging halen en dat er toen n bloedmooi meisje binnen kwam. zei ie ook vanne nee ik verkoop jou niks, je bent nog zo mooi dat moet je zo laten.
Nu moet ik eigenlijk bekennen dat mij hetzelfde is overkomen. Enige verschil is dat ik geen dealer ben, maar 'even wat moest regelen'.
herejezus schreef:Salientje, wanneer gaan we de wereld veroveren?
Salientje schreef:ik had even een hemelse dip van 55% tyfus bagger, meteen eten en slapen ....
wat een bagger, dus ik loop nu op de reserve du reserve de laatste onsjes om deze lange niet voorspelde droogte te overleven.
ik weet het sommige hebben serieuze redenen om te klagen maar ik ook !!
Maar goed, nu ik weer uitgeslapen ben kan het weer helemaal opnieuw beginnen, hij zit er gelukkig al een 2 uurtjes .....
109 mg van de werkzame stof du dextro amfetamine ( bruto gewicht =150 dus 1% = 1,5x73% =109 mg )
Ed Aldus schreef:Dat klinkt toch een stuk fijner als die troep die hier op tafel ligt.. Lijkt wel of er een dood dier zich in natte speed heeft gewassen en nu al 4 weken dood op tafel ligt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast