No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Patrick. schreef:Intoxication schreef:hoor jezelf bezig echt fuck you nerd jij hoort geen drugs te doen ook met wat ik in ghb forum lees
ik bedoel ff kijken naar wat anders voor me in het weekend toch kostelijk te amuseren??
JE BENT 16 JAAR?
op die leeftijd DURFDE ik nog net aangeschoten van alcohol binnegaan
maar dit slaat werkelijk alles
ik hoop dat je ooit nog eens het deksel op uw neus gaat krijgen
en neem het van mij dat gaat ckrs 100% gebeuren in dat leven van jou
normaal verspil ik niet zoveel tijd en zinnen maar jij moet duidelijk toch wel eens weten wat voor oen je bent
Kan moeilijk een heel weekend aan me pik trekken???
P.
Tisjeboy schreef:Pep! PEP!!!!! Ik heb nieuw spul liggen en ik wil het testen!! Zeker nu ik het gezuiverd heb. Maar helaas, onthouding is een bitch.
TOK schreef:tentamen verneukt, misschien moet ik ook maar weer eens beginnen......
1percent schreef:TOK schreef:tentamen verneukt, misschien moet ik ook maar weer eens beginnen......
drugs are a problem, not a solution !
Flameon schreef:Een week lang geen een moment aan pep gedacht en nu ook nog niet, komt door een pepkater van vorig weekend
Telpeva schreef:Ik ben zo goed op de goede weg, wil een poosje stoppen, vooral met doordeweeks gebruik, maar wel een kans gegrepen om weer goeie pep te kopen, lekker bezig lekker bezig :/
Ik krijg alleen zin in pep als ik weer te veel heb gezopen omdat de gevolgen me dan weer minder boeien.
TOK schreef:Ik krijg alleen zin in pep als ik weer te veel heb gezopen omdat de gevolgen me dan weer minder boeien.
ja mooi, als er een "gateway drug" bestaat dan is dat zéker alcohol
s0s>9000 schreef:Pep is kut, geen discussie
Sublimo schreef:Eigenlijk niet, wat best wel vreemd is.
Einstein schreef:P-P-P-Pep Ik heb er wel weer zin in, maar eigenlijk mag het even niet van mezelf
peprick schreef:ik heb nu ook heel veel pep op ik ben egt waus, en morgen is me 1e dag op me nieuwe werk!!! stom he, maar ik heb altijd zo ontiegelijke trek in pep...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten