Gisteren avond pep genomen, en het begint langzamerhand al uit te werken.
Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt.
Bij mijn kamerdeur heb ik een soort van een raampje erboven.
Een paar keer zie ik lichtflitsen in de hal, en elke keer als ik opsta en daarheen toeloop en de deur wil openen om te kijken of ik zit te hallucineren is het weg :S.
Ik dacht eerst dat mijn broer een film zat te kijken of dat er iemand foto's zat te nemen maar dat om 5:16am is wel erg vaag.
Het zag er ook verschrikkelijk realistisch uit. Iemand anders dit al meegemaakt?
Ik denk dat ik maar een anti-psychotica tabletje inneem als ik het nog een keer zie. (heb nog nooit een psychose meegemaakt en is ook niet voor een psychose verstrekt aan mij)
Of mijn broer zit met zijn telefoon zijn geslachtsdelen te fotograferen en te pingen naar zijn vriendin
En zo lang wakker ben ik ook weer niet :S erg vaag imho.
:edit: 11minuten later Ff een broodje gegeten en vitamines genomen nog steeds geen flitsen te bekennen.
Ik denk dat het gewoon the mind is playing tricks on you is.
Of is dit wat anders? Maar normaal gesproken zou je een lichtflits gewoon voor je moeten zien, waarom persee door dat raampje? Als het dus niet in mijn kamer was en erbuiten terwijl iedereen slaapt moet het wel een hallucinatie geweest zijn. Het ging een aantal keren flitsen in een tijdsbestek van 3 minuten ofzo. Denk hierbij aan een camera flits.
En ik had ook nog eens het gevoel dat iemand daar liep lol.
Chaincells schreef:Vandaag nog steeds moeite met praten, lijkt ook wel of ik mensen wel hoor maar minder goed versta.
Misschien ben je niet goed uitgerust kwa slapen.
Of je kan je niet goed concentreren omdat je hersenen weer opgang moeten komen.
Anderen noemen het weer brainfog.