JongGeleerd schreef:Als de telefoon rinkelde, wegduiken, voor t geval er iemand keek terwijl hij belde om te checken of ik thuis was.
Good times. Healthy
Dopey schreef:Komen de schaduwmensen weer op bezoek?
Klimtox schreef:Zojuist na 80 uur zonder slaap op de pep de grootste para gehad. Zeker persoon van dit forum heeft mij wijs weten te maken dat hij in mijn ouders huis was. Bij een verjaardag. Om een of andere reden werd ik echt helemaal gestoord. Damn....
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
totally_wallarized schreef:Klinkt gezellig ik veronderstel dat zo'n dingen enkel gebeuren in combinatie met lang wakker zijn? Of ism andere drugs?
Druks schreef:Triptune schreef:
Van pillen val ik ook in slaap terwijl ik bij mdma springlevend ben, terwijl je eigenlijk het omgekeerde zou verwachten (als je al in slaap zou kunnen vallen..)
MDMA = MDMA
Druks schreef:Triptune schreef:Jawel.
Nope.
Druks schreef:Wikipedia schreef:Speed wordt, in tegenstelling tot wat redelijk vaak wordt beweerd, bijna nooit verwerkt in XTC-pillen. In Nederland wordt maar in ongeveer 2% van de pillen speed gevonden.
Het verschil tussen pillen en kristallen is voornamelijk psychologisch, imo.
Liz schreef:Pfff je hoeft niet eens veel te nemen om para te worden of weinig geslapen te hebben
Paar sleutelpuntjes is genoeg om het idee te krijgen dat iedereen naar je kijkt, ik zit dan zelf ook heel de tijd om me heen te kijken, maar het is dan gwn zo vervelend dat als je dan oogcontact heb met iemand dat je maar snel wegkijkt omdat je niet kunt glimlachen haha..dus daar sta je dan met je moeilijke gezichtje .en dan wil ik met niemand oogcontact en dan gaan mensen ook nog zeggen; smile!!!!! Pffff dan kan je me opvegen liefst heb ik dan een pet en een bril op en toedeledokie
Ligt heel erg aan publiek wel, als het leuke mensen zijn valt t wel mee maar als t gehalte Barbie en Michael zoals bij decibel, nou dan ben ik niet blij
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten