DonBaron schreef:Hey heren,
Ik heb inmiddels al een paar keer pep gebruikt, maar had eigenlijk mijn pep nooit laten wassen of iets. Nu heb ik dat gister gedaan met een zakje wat ik had. Wat me opviel was dat de kleur een stukje witter was en de poeder een stuk fijner was, hoort dit?
Ja dat hoort zeker. Vaak word het dusdanig fijn dat het lastig te snuiven is. In dat geval kun je het beste een paar druppels water in je neus doen zodat die van binnen vochtig is, dan schiet niet alles rechtstreeks je keel in.
DonBaron schreef:Daarnaast heb ik een andere vraag, ik heb vanavond een feestje en ik twijfel of ik genoeg pep heb gewassen. Nu kan ik dat vanavond nog wel eventjes gaan doen maar ik vroeg me af hoelang ik de gewassen pep moet laten drogen voordat de aceton eruit is? Heb namelijk liever geen aceton in mijn pep zitten.
Afhankelijk van het oppervlak en de hoeveelheid duurt het vaak niet zolang. Als je de Aceton verwarmd verdampt het sneller, maar het is gevaarlijk om dit met open vuur te doen. Kook wat water met de waterkoker en giet dit in een kom/schaal/bak en zet daarin een glas/schaaltje/bakje met je pep. Je kunt ook een bord verwarmen en daar je pep op leggen.
DonBaron schreef:Heb trouwens gewoon aceton uit zo'n glazen potje van de kruidvat gebruikt, kon niet echt snel aan een andere komen.
Alvast bedankt!
Je moet even goed kijken wat er precies in zit. Vaak zit er een aantal procent water in en dat moet je juist niet hebben. Ook is nagellak remover geen pure aceton als er al aceton inzit.
We hebben een topic over het drogen van pep:
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html. Lees dat even door