Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Houdbaarheid van speed.

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » ma okt 24, 2016 3:49 am

Lsdmt schreef:Mijn pep heb ik al zowat 2maanden in de koelkast liggen en de kwaliteit is er nog niet vanaf gegaan.
Dat bewijst nog maar eens

HOLD ON, REWIND!
Terug naar hier, want hier is bij @Lsdmt een denkfout gemaakt die tot de mogelijkheid van het bestaan van deze oorzaak-gevolg relatie heeft gezorgd. Mocht iemand dit zelf als logisch zien, dan vraag je deze persoon:

Waarom bewijst dat* nog maar eens?

*dat: Het feit dat na 2 maanden in koelkast er geen afname van effect is.

Spoiler! :
Vaak doet het terugkoppelen naar de fout bij zichzelf zoeken mensen al inzien waar ze de mist in gingen. Mocht je jouw theorie al hebben herleidt tot een oplossing, dan kan je deze oplossing gemakkelijk laten vinden door je persoonlijke stap hiervoor te verwoorden in de Waarom vraag.
e.g. Waarom bewijst dat NOG maar een keer? Is deze conclusie er hiervoor ook al eens geweest dan?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor snuifduif » ma okt 24, 2016 12:08 pm

Heisenburger schreef:
Lsdmt schreef:Mijn pep heb ik al zowat 2maanden in de koelkast liggen en de kwaliteit is er nog niet vanaf gegaan.
Dat bewijst nog maar eens

HOLD ON, REWIND!
Terug naar hier, want hier is bij @Lsdmt een denkfout gemaakt die tot de mogelijkheid van het bestaan van deze oorzaak-gevolg relatie heeft gezorgd. Mocht iemand dit zelf als logisch zien, dan vraag je deze persoon:

Waarom bewijst dat* nog maar eens?

*dat: Het feit dat na 2 maanden in koelkast er geen afname van effect is.

Spoiler! :
Vaak doet het terugkoppelen naar de fout bij zichzelf zoeken mensen al inzien waar ze de mist in gingen. Mocht je jouw theorie al hebben herleidt tot een oplossing, dan kan je deze oplossing gemakkelijk laten vinden door je persoonlijke stap hiervoor te verwoorden in de Waarom vraag.
e.g. Waarom bewijst dat NOG maar een keer? Is deze conclusie er hiervoor ook al eens geweest dan?


Jeetje wat ben jij een vreselijk naar mannetje geworden sinds jouw *DUSUSSIE TOPIC* :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » ma okt 24, 2016 12:15 pm

Oh nee hoor, ik ben sinds dat topic vrij weinig veranderd. Ik heb alleen flink wat meer geleerd, wat ik al jaren probeerde.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » ma okt 24, 2016 12:27 pm

ok
give it some time
ik zal wel even de 'discussie' op dit forum vermijden, want ik heb niet het idee dat men hier de essentie die ik probeer over te doen komen oppikt.

Ik zal mijn gedachten in een uitgebreid verslag uitwerken alvorens ik er weer over begin
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » ma okt 24, 2016 4:29 pm

Lsdmt schreef:
Heisenburger schreef:ok
give it some time
ik zal wel even de 'discussie' op dit forum vermijden, want ik heb niet het idee dat men hier de essentie die ik probeer over te doen komen oppikt.

Ik zal mijn gedachten in een uitgebreid verslag uitwerken alvorens ik er weer over begin


Voor mij hoef je de discussie niet te vermijden,ik zou graag willen weten over welke denk fout je het hebt.Dan weet ik tenminste ook wat je bedoeld :)

Ik bedoel aan te wakkeren dat je 't zelf gaat overdenken, met die waarom vragen. Ik heb recentelijk ontdekt dat mensen veel te graag hun gelijk bewijzen dmv een ander ongelijk te geven. Het helpt echter veel meer als die ander bij zichzelf opzoekt waar in zijn redenering een fout is ontstaan, waarna hij zelf de nieuwe conclusie ook trekt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Miss E » ma okt 24, 2016 8:08 pm

JG, plz. :#:

Lsdmt, wat ie bedoelt (denk ik) is dat pep in de koelkast leggen niet per se beter is dan in een kast bewaren, omdat jouw pep na 2 maanden in de koelkast nog goed was. Je pep was ook nog goed geweest als je het die 2 maanden in een gewone kast had bewaard. Bewaren in een koelkast heeft dus geen meerwaarde tegenover bewaren in een kast.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » ma okt 24, 2016 11:33 pm

Lsdmt: Ja dat was het, dat begreep vrijwel niemand hier geloof ik?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » di okt 25, 2016 1:00 am

Die koelkast was irrelevant voor de conclusie die je trok... Je verwoording is waar 't fout ging...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor snuifduif » di okt 25, 2016 2:01 pm

Trek je op het moment maar niks aan van hamburger.

Die is een beetje in de war de laatste dagen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Italiano » di okt 25, 2016 3:42 pm

Aan de andere kant kunnen we t ook zo zien, wat een bijzonder far-out act die JG opvoert. Hij gaat er helemaal in op!
Laatst bijgewerkt door Italiano op di okt 25, 2016 3:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » di okt 25, 2016 3:47 pm

Italiano schreef:De laatste dagen? Pfff, die is echt al langer volledig t spoor bijster man, en iedereen ziet t behalve hijzelf, dus het zal wel aan de buitenwereld liggen :#:

:roll2:

Jullie kunnen lekker lullen, maar jullie zijn niet bereid verder dan internet te kijken. Tomz0r wel, bijvoorbeeld, die zocht me ff op op Tiny. Snuifduif heeft mij wel eens gezien in 't echt, maar jij, Italiano, hebt echt 0 recht te oordelen over mijn mentale gesteldheid.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Italiano » di okt 25, 2016 6:32 pm

Wat vind je er zelf eigenlijk van hoe je andere forumleden benadert?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor snuifduif » di okt 25, 2016 6:38 pm

Italiano schreef:Wat vind je er zelf eigenlijk van hoe je andere forumleden benadert?




:grin:
Heisenburger schreef:Ik bedoel aan te wakkeren dat je 't zelf gaat overdenken, met die waarom vragen. Ik heb recentelijk ontdekt dat mensen veel te graag hun gelijk bewijzen dmv een ander ongelijk te geven. Het helpt echter veel meer als die ander bij zichzelf opzoekt waar in zijn redenering een fout is ontstaan, waarna hij zelf de nieuwe conclusie ook trekt.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Houdbaarheid van speed.

Berichtdoor Perry » di okt 25, 2016 7:53 pm

Italiano schreef:Wat vind je er zelf eigenlijk van hoe je andere forumleden benadert?

Nouja, ik vind het niet echt vreemd dat ik in de verdediging schiet als ik voor gek uitgemaakt wordt, terwijl ik juist eindelijk niet meer in een soort constante stress staat leef. :#:
M'n bloeddruk is zelfs normaal de laatste dagen... dat is ie al veel te lang niet meer geweest.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner