Poseidon schreef:Ja en dan specifiek met ketsen, kegelen en kogelstoten
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Yomabo schreef:Yomabo weer hier met een speed vraag en ik heb een hypothese betreft speed en alcohol betreft ADHD en autisme.
Nu drink ik regelmatig bier (student) en ik gebruik regelmatig speed*. Ik merk dat ik van de combi rustig word en ik ben regelmatig in slaap gevallen binnen de werkingsduur van deze 2 stoffen op wat drugswiki zegt een "hoge dosis" is.
Ik weet dat speed, net als methylfenidaat, zorgt voor een verhoogd dopamine niveau in je lichaam, omdat mensen met ADHD een kleiner aantal dopamine receptoren zou moeten hebben (corrigeerde me als ik het fout heb).
En ik weet dat alcohol een werking heeft op je GABA receptoren en dat deze iets te maken hebben met autisme. Ik weet niet zo goed wat deze nou echt precies doen, maar ik heb wel meerdere keren gelezen op deze site dat veel mensen die drinken minder last krijgen van hun autisme.
Is dit heel stom gedacht? Heeft het een andere reden, of probeer ik gewoon connecties te leggen die niet bestaan?
Alvast bedankt!
*Ik ben me bewust van de niet zo veilige combo ivm uitdroging en alcohol vergiftiging, maar als ik dit doe, drink ik ook nog veel water en drink ik niet bijzonder veel bier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten