Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Nee.
Niet gaan zuipen tegen je autisme, leer er liever mee omgaan mogelijk met behulp van een psych indien nodig.
Drugs gebruiken tegen je tekortkomingen gaat niet werken, believe me I tried.
Yomabo schreef:Ik begin van de week met een biomedische gerichte opleiding en ik vind de chemie van ons lichaam super interessant. Vandaar dat ik er meer over wilde weten.
Ik google weinig van dit soort vragen aangezien ik anders, of een veels te anti-drugs-gesponserde propaganda krijg, of een studie in Cambridge niveau Engels met zoveel pagina's dat middeleeuwse monniken er van klaarkomen.
Perry schreef:Yomabo schreef:Ik begin van de week met een biomedische gerichte opleiding en ik vind de chemie van ons lichaam super interessant. Vandaar dat ik er meer over wilde weten.
Ik google weinig van dit soort vragen aangezien ik anders, of een veels te anti-drugs-gesponserde propaganda krijg, of een studie in Cambridge niveau Engels met zoveel pagina's dat middeleeuwse monniken er van klaarkomen.
Allereest heeft Proto volledig gelijk en hoewel je 't ontkent, durf ik toch te twijfelen aan hoe goed je dit voor jezelf kunt inschatten.
Daarnaast geeft dit kleine stukje tekst mij de indruk dat je gedreven bent door interesse, maar niet bereidt bent zelf het kaf van het koren te scheiden. Noch ben je bereidt een tekst te lezen die enigszins moeite kost te begrijpen. Deze dingen, samen met het gemiddelde niveau van je posts hier... Ik bedoel het niet denigrerend, maar stel jezelf de vraag of je klaar bent voor een dergelijke opleiding.
Perry schreef:Reageer hoe je wilt joh, het is slechts een advies gebaseerd op observaties.
Perry schreef:Wut? Het is enkel mijn advies omdat ik vooralsnog 3 jaar heb verkloot aan studeren terwijl ik daar nog niet klaar voor was
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Ik weet dat niet iedereen identiek is en ik zie Yomabo ook verre van gelijk aan mij Maar ik gun 't (vrijwel) niemand om een of meerdere jaren te vergooien als 't voorkomen had kunnen worden. Like I said, het gaat mij er niet om dat hij doet wat ik zeg en ik zeg niet dat ik met zekerheid weet hoe hij in elkaar steekt, enkel dat ik een idee heb. Het gaat mij erom dat ik hem de kans gegeven heb om er even bij stil te staan en ik vind het ronduit belachelijk dat ik de gene ben die hier als vuil wordt behandeld voor goede intenties.
Perry schreef:Dit heb ik enkel gepost omdat ik van mening ben dat het forum ook voor andere leden of bezoekers waardevol is, al is het niet hun eigen vraag. Om jou geef ik echt geen kanker meer.
Perry schreef:Ik weet dat jij graag de boel opstookt en schreeuwt, om het een beetje levendig te houden, vinnie, maar ik lul niet zomaar wat, ik spreek uit ervaring en probeer slechts een ander te behoeden van het maken van dezelfde fout als ik, omdat het achteraf gezien misschien toch beter was geweest er even een moment bij stil te staan in plaats van 'er gewoon voor te gaan.'
Een moment stil staan kost heel wat minder van je tijd dan de tijd die je mogelijk vergooit. Ik zeg niet dat dit het geval zal zijn, maar dat dit zou kunnen.
Vinnie schreef:Perry schreef:Ik weet dat niet iedereen identiek is en ik zie Yomabo ook verre van gelijk aan mij Maar ik gun 't (vrijwel) niemand om een of meerdere jaren te vergooien als 't voorkomen had kunnen worden. Like I said, het gaat mij er niet om dat hij doet wat ik zeg en ik zeg niet dat ik met zekerheid weet hoe hij in elkaar steekt, enkel dat ik een idee heb. Het gaat mij erom dat ik hem de kans gegeven heb om er even bij stil te staan en ik vind het ronduit belachelijk dat ik de gene ben die hier als vuil wordt behandeld voor goede intenties.
ik denk dat de kans groter is dat als je 3 jaar stopt met opleidingen en school dat je er ook niet meer aan begint, of ben jij al weer bezig met een opleiding?
je komt er ook past echt goed achter of een opleiding bij je past als je hem probeert, je kan wel eerst 3 jaar thuis zitten maar daar leer je niks van
en misschien komen je goede intenties beter over als je ze niet zo arrogant en denigrerend brengtPerry schreef:Dit heb ik enkel gepost omdat ik van mening ben dat het forum ook voor andere leden of bezoekers waardevol is, al is het niet hun eigen vraag. Om jou geef ik echt geen kanker meer.
awwhh goessie hij accepteert je advies niet, wat gemeen zeg
Ik bedoel het niet denigrerend, maar stel jezelf de vraag of je klaar bent voor een dergelijke opleiding.
Perry schreef:Ik ben niet 3 jaar gestopt met m'n opleiding. Ik heb 1 keer in korte tijd ontdekt dat 't niet mijn ding was en 2 keer heb ik m'n BSA niet gehaald. Nu ga ik een jaar naar 'n psycholoog om eerst aan mezelf te werken voordat ik meer tijd verkloot aan studeren terwijl ik na 2 maanden niet eens meer de motivatie kan opbrengen om naar alle colleges. Maar dat is irrelevant voor dit hele verhaal, enkel een uitleg van waar je wederom bullshit verkondigt ¬¬
Perry schreef:Nou, vooruit dan, omdat je me totaal niet begrepen hebt, zal ik er toch nog wat moeite in steken:
Ik zeg dat mijn persoonlijke verhaal irrelevant is, omdat het totaal niet met zijn situatie overeenkomt. Het leide alleen naar heel wat vergooide tijd. De situatie van Yomabo zou hier mogelijk ook toe kunnen leiden.
Perry schreef: maar ik zeg dat hij er in mijn ogen goed aan doet om een er niet te impulsief in te duiken.
Perry schreef:Dat zeg ik gewoon
Perry schreef:Daarnaast geeft dit kleine stukje tekst mij de indruk dat je gedreven bent door interesse, maar niet bereidt bent zelf het kaf van het koren te scheiden. Noch ben je bereidt een tekst te lezen die enigszins moeite kost te begrijpen. Deze dingen, samen met het gemiddelde niveau van je posts hier...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten