Mijn eerste keer pep.
Dosis 1-1.5 gram zonder tolerantie. (Erg stom van mij i know)
Eerste keer pep.
Dag 1 Min punten:Dag 1 vochtige/natte Pep lostte niet goed op en was niet helemaal droog. (Mijn eerste keer harddrugs en voelde helemaal niets totdat ik een heel gram op had gesnoven Ik denk dat het niet snel genoeg oplostte waardoor ik het gevoel had het niet werkte en elke 5 minuten meer nam totdat het op was tevens ook mijn eerste keer harddrugs en totaal geen research gedaan)
Rusteloze benen syndroom
Veel zweten
Dag 2 Plus punten:Best droog pep
Veel energie en 3 dagen lang wakker
Goed kunnen concentreren, wat zeker merkbaar was bij schietspellen iemand maakte zelfs de opmerking of ik aan speed zit en ik moest er wel van giechelen
Muziek opzetten en letterlijk elke toon horen, en uiteindelijk kunnen genieten van muziek waarbij ik normaal blijf hangen en gelijk ga dagdromen
Tweede keer pep
Min punten:Verstoppingen zodat ik uiteindelijk leed aan aambeien
Hierna veel verstandiger tewerk gegaan.
2Gram pep, zeer nat vlokjes aan het uiteinde van het zakje met klikclip werd het een beetje gelig. (Toen kwam ik erachter dat er caffeine in moest zitten, ik nam "zoveel als een paar broodkruimeltjes" en kon wel de hele nacht doorhallen, malende kaken enz.)
Meteen hierna aceton wash gedaan en 2-3 dagen pauze gehouden, en nu lijkt het alsof het minder sterk werkt maar dan alsnog beter te doseren en minder bijeffecten.
Plus punten na de aceton wash:Geen verstoppingen
Minder zweten
Langer wakker hoger dosis kunnen nemen zonder dat mijn hele mond uitdroogt
Niet geirriteerd voelen
Genoeg speeksel in mijn mond.
Geen vieze chemische geur.
Meer initiatief nemen (douchen tanden poetsen geen chaos enz.)
Nogal hier en daar een gesprek voeren terwijl ik altijd al niet zo een type ben die dat doet (autisme)
Min punten na de aceton wash:Bij het inslaan lichte hoofdpijn, geen echte hoofdpijn weet niet hoe ik het beste kan beschrijven maar was wel binnen 10 minuten over.
Nog steeds vochtig speed, beetje vlokkerig maar niet zo erg als eerst en veel beter fijn te hakken.
Lichtflitsen zien in de hal alsof iemand een foto nam. (hallucineren? zal waarschijnlijk komen door de dosis)
Geslachtsdeel bleef de hele dag op een normaal grootte en heb niets bijgepakt maar om 5 uur in de ochtend leek het wel een pinda.
Ik begrijp niet dat deze speed niet zo snel uitdroogt, het leek ook wel een soort van water te bevatten toen ik het als eerst kreeg en het was zo klesnat dat het allemaal aan de "wietzakje" kleeft wat erg zonde is.
Toen maar de dealer verteld dat ik het dit keer in aceton zou pleuren, en die zei dat ik in principe gewoon alles moest overhouden, ik geloofde hem aan de ene kant wel.
Maar had er alsnog een vaag gevoel over.
De pep die ik verkreeg moest 2gram voorstellen, nou zonder dat vocht/aceton die nog in ut zakje was is het natuurlijk veel minder als 2gram.
Het enige wat ik kan doen is een portie eruit halen en tussen mijn videokaart cooler zetten die 80 graden wordt.
5 minuten later is het alsnog niet kurk-droog maar wel te doen en fijn te hakken!
Zelf ben ik pas met speed begonnen, dus weet ik er niet zoveel over vorige jaar 2 gram op gehad.
En de laatste 2 maanden nog geen eens 3 gram.
Even later kreeg ik een email van de dealer die zei goedspul he, ik reply dan met jawel ik denk dat de zuiverheid wel rond/boven de 50% is.
Maar ik zou niet weten wat de rest van de troep is die erin zat.
Het lijkt mij dat zodra amfetamine een geur heeft dat het verkeerd spul is.
Nou weet ik dat de meesten liever nat speed met appeltjesgeur heeft maar voor mij hoeft dit totaal niet.
Ik prefereer ritalin, maar er is wat onenigheid met de psychiater. Die vind dat ik vatbaar ben voor psychoses dmv moeder+ooms met pyschotische klachten.
Hiervoor wel 3 maanden ritalin gebruikt, en ik moet eerlijk toegeven iedereen heeft het over een rush en euforie maar het enige wat ik merk zijn de volgende:
Diepte in muziek, ik hoor alle klanken en begin niet met dagdromen bij elke vocal/rap.
Ik kan elke geluid sturen en weet precies van waar het komt, terwijl het vroeger allemaal door elkaar ging en ik niet meer wist wat ik hoorde.
Hoe komt het dat ik nooit euforie heb ervaren? Heb ik nu ADHD of ADD?
Ik wordt niet bepaald moe van stimulaten/wekamines, maar daarboven in mijn hoofd is er z'n ontzettende rust.
Zelfs beter als dan met anti-psychotica, waarvan ik meer gedachteloos wordt en alsnog niet kan concentreren.
En van Anit-Psychotica's krijg ik ook erg agressieve gedachtes wat ik eigenlijk niet eens waar kan maken omdat ik dan zo sloom ben.
Van Amphs is het meer als ik voel me lekker, leuke gedachtes maar mocht iemand je wat aandoen dan ben je daar zeker niet bang van.
Ik heb wel een naar situatie achter de rug in mijn buurt waarbij Marokkanen een Nederlandse jongen ging beroven en mishandelen.
Ik was als enige Turk die zich gewoon aangaf bij de politiebureau, en dan krijg je te horen of je wilt getuigen dus ik impulsief ja gezegd zonder
te weten wat het inhield met alle consequenties van dien. magoed.
(link naar incident
http://www.at5.nl/artikelen/51585/jonge ... s-opgepakt )
Iemand hier die antwoorden op mijn vragen kan geven?
Sorry voor deels offtopic, als de admin/mod het wilt kunnen we eventueel mijn post moven in een nieuwe topic.
Alvast bedankt mensen!