seth schreef:De eerste keer wist ik niet hoe ik het moest gebruiken, toen nam ik twee lijnen op cokemaat
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
ConDiescendent schreef:Mijn eerste lijn was een topper, kwaliteit was over om naar huis te schrijven mits de ontvanger enthousiast was om het te lezen! 3 lijnen genomen 2 nachten niet geslapen en een praatkick die minstens zolang duurde.
Dank aan alle aanwezige!
knolselderij schreef:weet niet meer wanneer mn eerste keer is, of hoeveel ik heb gepakt, hoe sterk en wat ik heb gedaan. (en nee ik ben geen junkie die het veelste vaak doet, ik weet t gewoon niet meer)
Koekert schreef:Mijn eerste keer had ik een klein lijntje gepakt rond 11 uur savond. Daarna uitgegaan en niks meer bijgepakt. (Wilde wel maar vrienden vonden het geen goed plan vanwege mijn eerste keer) Na het uitgaan kon ik gewoon eten en slapen. Dit kon ik in het begin ook met mdma gek genoeg. Tegenwoordig slaap ik pas tegen de ochtend/middag na speed. Maar nu pak ik ook een stuk meer en ook later op de avond nog. De speed was niet getest en waarschijnlijk niet super sterk. Maar gok dat het toch wel redelijk spul was aangezien het van een maat was die al een tijdje gebruikte. Zelf vond ik het altijd goed genoeg iig en een gram kon ik best lang mee doen.
Heb nu nieuwe speed die schijnbaar super erg brand en een stuk sterker ruikt. Een goed teken toch? Binnenkort zelf maar eens testen.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
pitje-hosselaar schreef:Ja dat is meestal zeker een goed teken, laat je het even weten als je het geprobeerd hebt? Ben benieuwd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten