Angelique schreef:Wat zijn jullie ervaringen met liquid speed? Mijn ervaring is dat het steeds slechter wordt van kwaliteit. m.a.w. je moet er steeds meer van nemen om hetzelfde effect te krijgen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Angelique schreef:Zeker natuurlijk nooit, maar omdat het slechts incedenteel gebruik betreft denk ik toch de kwaliteit.
Bal0en schreef:liquid speed is een energiedrankje: Liquid Speed is from the bodybuilding side of the industry. It’s got a load of stimulants in it – and the formulation looks somewhat similar to Redline. Liquid Speed has caffeine (amount concealed within a proprietary formula), evodiamine, synephrine, and CitriMax.
bron: http://www.energyfiend.com
Angelique schreef:Wat zijn jullie ervaringen met liquid speed? Mijn ervaring is dat het steeds slechter wordt van kwaliteit. m.a.w. je moet er steeds meer van nemen om hetzelfde effect te krijgen...
Salientje schreef:Bal0en schreef:liquid speed is een energiedrankje: Liquid Speed is from the bodybuilding side of the industry. It’s got a load of stimulants in it – and the formulation looks somewhat similar to Redline. Liquid Speed has caffeine (amount concealed within a proprietary formula), evodiamine, synephrine, and CitriMax.
bron: http://www.energyfiend.com
val dead
Salientje schreef:Angelique schreef:Wat zijn jullie ervaringen met liquid speed? Mijn ervaring is dat het steeds slechter wordt van kwaliteit. m.a.w. je moet er steeds meer van nemen om hetzelfde effect te krijgen...
testen
en dan weet je het, ik heb mijn flesje weggeven kan het niet meer testen.
bij dagelijks gebruik zal je iedere dag meer moeten nemen.
Bal0en schreef:je hoeft het niet te laten testenIngredients:
Purified Water, Malic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Natural and Artificial Flavor, Sucralose
Bal0en schreef:je lult uit je nek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten