Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lage dosis pep examenperiode

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor kaasje » za jun 21, 2014 4:10 am

Ik ben nu klaar met de examens, de pep zal zeker wel geholpen hebben, alles ging goed namelijk.
Toch ga ik volgend exaam zonder pep doen, zolang het zonder gaat, moet ik niet voor niets risico's nemen, uiteindelijk voelt het toch een beetje als cheaten.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor lemon » za jun 28, 2014 9:00 am

No offense maar de mensen die echt ritalin/concerta/dexamfetamine gebruiken worden hier de dupe van.

Het word al steeds bekender dat studenten allerlei uppers gebruiken om te kunnen studeren, en zo krijgt ritalin een stigma, wat het sowieso al had... (think drukke kinderen etc.)

Door mensen zoals jou die te graag willen slagen, krijgt dit medicijn en slechte naam. :roll2:

Maargoed we hebben het hier dus over pep,
Ik ben blij dat je het bij een keertje heb gehouden, maak er aub geen gewoonte van want de verslaving ligt op de loer.
lemon
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: za jun 04, 2011 9:54 am

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor Ivo » za jun 28, 2014 9:05 am

Mij lijkt het net goed dat Ritalin de reputatie krijgt dat het misbruikt kan worden. Dan denken dokters misschien eens 2 keer na voor ze het voorschrijven. Genoeg mensen die het krijgen en niet nodig hebben en dan maar doorverkopen aan studenten. Als het enkel nog gegeven wordt aan mensen die het echt nodig hebben, gaat het misbruik misschien ook wat omlaag.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor kaasje » za jun 28, 2014 10:13 am

Uiteindelijk heb ik ook een voorschrift voor rilatine, dus volgens de dokter "heb ik het wel nodig".
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor lemon » zo jul 06, 2014 11:38 am

Mag ik vragen waarom je dan niet voor ritalin gaat? en als dat niet werkt kun je vragen of je dexamfetamine mag proberen?
Lijkt me verstandiger dan zelf-medicatie :)
lemon
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: za jun 04, 2011 9:54 am

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor kaasje » zo jul 06, 2014 11:43 am

Het zal zeker verstandiger zijn :D
Ik was pep gaan halen voor het einde van de examens te vieren, en heb er dan ook wat van gebruikt om te leren, omdat ik het dan toch in huis had.
Ik ben al enkele jaren volledig gestopt met rilatine, en had geen tijd meer om alles opnieuw te regelen voor de examens.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor Perry » zo jul 06, 2014 11:53 am

kaasje schreef:en had geen tijd meer om alles opnieuw te regelen voor de examens.


Je hebt t ook niet geprobeerd, of wel?
Mijn huisarts had geloof ik dezelfde dag nog mijn recept klaar.
Met akkoord van n psych uiteraard, maar dat stukje had jij al gehad, aangezien je eerder wel ritalin kreeg.
Was dus n kwestie geweest van naar je huisarts gaan en zeggen: Ey bitch, ik wil pillen!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor kaasje » zo jul 06, 2014 12:08 pm

Nee niet geprobeerd, maar ja dat is nu toch verleden tijd!
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor Perry » zo jul 06, 2014 12:20 pm

Ja, maar bedenk je wel dat het begin van een verslaving excuses voor frequenter gebruik zoeken is.
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Je bedenkt steeds meer smoezen voor jezelf en staat er zelf niet eens zozeer bij stil tot dit gedrag uit de hand loopt.
Dan is t vaak te laat.

Ik bedoel te zeggen:
Je hebt nu een obstakel bedacht en daardoor moest je nu wel aan de pep, want via de dokter een doosje ritalin krijgen 'lukt niet meer op tijd'
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor kevinoow » zo jul 06, 2014 1:23 pm

als je op een gegeven moment drugs nodig hebt om (goed) te kunnen functioneren, zie ik dat als afhankelijk zijn van. pep is wel wat anders dan ritalin in mijn ogen :#:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor Rudolph » zo jul 06, 2014 3:19 pm

JongGeleerd schreef:Ja, maar bedenk je wel dat het begin van een verslaving excuses voor frequenter gebruik zoeken is.
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Je bedenkt steeds meer smoezen voor jezelf en staat er zelf niet eens zozeer bij stil tot dit gedrag uit de hand loopt.
Dan is t vaak te laat.

Ik bedoel te zeggen:
Je hebt nu een obstakel bedacht en daardoor moest je nu wel aan de pep, want via de dokter een doosje ritalin krijgen 'lukt niet meer op tijd'


JongGeleerd schreef:Pep, omdat ik nog vanalles moest doen en bijna in slaap viel


:#:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Lage dosis pep examenperiode

Berichtdoor Perry » zo jul 06, 2014 3:29 pm

Rudolph schreef:
JongGeleerd schreef:Ja, maar bedenk je wel dat het begin van een verslaving excuses voor frequenter gebruik zoeken is.
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Je bedenkt steeds meer smoezen voor jezelf en staat er zelf niet eens zozeer bij stil tot dit gedrag uit de hand loopt.
Dan is t vaak te laat.

Ik bedoel te zeggen:
Je hebt nu een obstakel bedacht en daardoor moest je nu wel aan de pep, want via de dokter een doosje ritalin krijgen 'lukt niet meer op tijd'


JongGeleerd schreef:Pep, omdat ik nog vanalles moest doen en bijna in slaap viel


:#:

Daar ben ik mij heel goed bewust van Rudolph.
Pep en ik hebben al een verleden.
Ik wilde er eerst eigenlijk neerzetten:
Pep, omdat ik een slecht excuus heb bedacht, maar niet iedereen zou de samenhang van de beide topics dan volgen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron