kaasje schreef:Hmm ja het is inderdaad misschien iets te risicovol.
Verslaving op pep zie ik nog niet echt gebeuren, (hoewel het altijd kan)
Gebruik nu misschien 4-5 keer per jaar pep.
Ano schreef:kaasje schreef:Hmm ja het is inderdaad misschien iets te risicovol.
Verslaving op pep zie ik nog niet echt gebeuren, (hoewel het altijd kan)
Gebruik nu misschien 4-5 keer per jaar pep.
ben in ieder geval blij dat je niet zegt dat gebeurt mij niet en dat je in ziet dat ook jij verslaaft kan raken
kaasje schreef:Nog even een klein vraagje, wat is ongeveer de treshhold dosis van 70%pep? Zou 15mg al iets doen?
kaasje schreef:Nog even een klein vraagje, wat is ongeveer de treshhold dosis van 70%pep? Zou 15mg al iets doen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
kaasje schreef:Hallo daar DF!
Graag advies bij mijn probleem:
Ik heb vroeger een jaartje rilatine genomen, en ondervond dat dit perfect was om te leren, maar dat ik me er in het dagelijkse leven echt kut door voelde. Ik stopte dan ook snel met dagelijks gebruik, en na een tijdje kapte ik er helemaal mee.
Het gaat nu super goed met mij qua onderwijs, maar soms zou ik nog wel een boost kunnen gebruiken met de examens. Nu heb ik toevallig 2,5gr 70% pep in mijn bezit, en ik vroeg me af of dit eventueel een gelijkaardig effect kon geven als rilatine. Aangezien er ook soms dexamfetamine wordt voorgeschreven, denk ik dat het, hoewel het riskant is, zeker wel moet gaan.
Ik heb dan een dosis van tussen de 5-15mg in gedachten.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik hoor graag jullie mening.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten