Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Maagpijn door speed?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor verneukeratief » di dec 09, 2014 11:42 pm

Eens een hypochonder altijd een hypochonder.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor Fool » di dec 09, 2014 11:50 pm

JongGeleerd schreef:
JongGeleerd schreef:Wat is wijsheid, langs een arts of nog even gewoon afwachten?

Dat vroeg ik hier toch?
Ik moet nog wel even een huisarts hier in Groningen regelen denk ik. Of kan je gewoon bij 2 afwisselend op spreekuur?

Zou gewoon even bellen en dat vragen? :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor snuifduif » wo dec 10, 2014 2:38 am

JongGeleerd schreef:Over een maagzweer las ik dat de pijn vrij ondraaglijk zou zijn en constant. Wat meer overeenkomt is dat het maagslijmvlies plaatselijk verdund is.

Dat is dus het voorstadia van een maagzweer. En mijn vader had daar last van (stress) en dat doet inderdaad flink pijn.

Diagnostisch onderzoek gaat volgens mij via zo'n endoscoop die via je slokdarm je maag in wordt geduwd :rock:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » wo dec 10, 2014 11:28 am

ik heb ook wel eens een hele dag buikpijn gehad van speed, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik de honger steeds verdreef met speed had toen hele nacht door gesnoven, ik denk niet dat jij dit ook hebt dus bezoekje langs huisarts lijkt me wel even handig! beroepsgeheimen dus je hoeft niet eens bang te zijn dat het heel nederland door gaat dus waarom niet?
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor noxcoaster » vr dec 12, 2014 12:17 pm

Nog last van een paar dagen later?
Klinkt meer als reflux, mede ook door de plek die je aangeeft. Klepje tussen je slokdarm en maag wat (tijdelijk, bijv. door overmatig drugs/alcoholgebruik) niet goed sluit. Hierdoor kan er maagzuur vanuit de maag 'teruglopen' en irriteert het de onderkant van je slokdarm. Klinkt misschien stom maar heb/had je het ook als je bijv. vooroverboog of helemaal plat lag? Dan zou dit het alleen maar bevestigen. Je moet wel chronisch heel veel alcohol of etsende stoffen naar binnen hebben gevlamd wil je maagwand te dun worden, maar niets is onmogelijk. Dat zou dan gepaard kunnen gaan met zwarte ontlasting (bloed vanuit maagweefsel). Iig zoals hierboven al vermeld was. Zuren/alcohol/drugs vermijden en ja als het echt niet minder wordt toch naar een arts.
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor Perry » za dec 13, 2014 5:09 am

It's gone, heeft lang geduurd, maar de pijn is weg. Was enkel als ik at of dronk, maar niet speciaal als ik lag of voorover boog.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Maagpijn door speed?

Berichtdoor Fristiboi7 » za dec 13, 2014 6:55 am

Mooi zo JG :)
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron