Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Apenkool schreef:Prototype schreef:Ik raad je af om alcohol te drinken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Apenkool schreef:Prototype schreef:Ik raad je af om alcohol te drinken.
Fool schreef:En koffie is ook niet zo heel best voor de maag, volgens mij.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Rudolph schreef:Ritalin zou ik iig niet aanraden
Aebi schreef:Kun je niet studeren zonder drugs?
Rudolph schreef:Aebi schreef:Kun je niet studeren zonder drugs?
Studies zijn tegenwoordig ontworpen om zoveel mogelijk studenten aan de drugs te helpen
Druks schreef:Aebi schreef:Kun je niet studeren zonder drugs?
Jij toch ook niet. Zag je wel op WhatsApp...
Fool schreef:Dan zou ik alsnog geen koffie op een lege maag drinken. Gewoon eerst een boterhammetje, voordat je een bakkie koffie drinkt. Doe ik tegenwoordig ook, omdat ik een beetje last van maagzuur kreeg, werkt perfect.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Fool schreef:Dan zou ik alsnog geen koffie op een lege maag drinken. Gewoon eerst een boterhammetje, voordat je een bakkie koffie drinkt. Doe ik tegenwoordig ook, omdat ik een beetje last van maagzuur kreeg, werkt perfect.
Daar heb je toch gewoon maagbeschermers en maagzuurremmers voor en zo? Overal is tegenwoordig wel zo'n beetje een pilletje voor
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ParadijsVogel schreef:Fool schreef:Dan zou ik alsnog geen koffie op een lege maag drinken. Gewoon eerst een boterhammetje, voordat je een bakkie koffie drinkt. Doe ik tegenwoordig ook, omdat ik een beetje last van maagzuur kreeg, werkt perfect.
Daar heb je toch gewoon maagbeschermers en maagzuurremmers voor en zo? Overal is tegenwoordig wel zo'n beetje een pilletje voor
Prototype schreef:Apenkool schreef:Prototype schreef:Ik raad je af om alcohol te drinken.
Jij ook Apenkool, geen alcohol voor jou!
JongGeleerd schreef:Ik baal wel, even opgezocht wat ik moet vermeiden:
Alcohol en andere drugs
Koffie
Veel eten
Vet eten
Zuur eten
Pittig eten
En stress
DIT IS WAAR IK OP LEEF GODVERDOMME!
JongGeleerd schreef:Geen diagnose door een pro, maar zoals ik al zei, zaterdag echt gigantisch veel teveel speed oraal gedaan en later opgeblazen gevoel, misselijkheid, weet ik 't wat. De maagpijn (vooral na 't eten) blijft helaas alsnog aanwezig.
JongGeleerd schreef:Wat is wijsheid, langs een arts of nog even gewoon afwachten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten