CreaDizzy schreef:En gewoon die-hard ontkennen. "Wat? M'n pupillen zijn groot? Komt vast omdat ik zo lang achter elkaar naar mn boek heb gestaard... Nouja, gaat vast wel weer over."
Succes dr mee
Ivo schreef:Hoe was het?
Verf schreef:Plot-twist: De paranoia is bij OP hard toegeslaan, hij zit al 2 dagen in z'n kleerkast te studeren en zich te verstoppen voor zijn ouders. Zijn pupillen zijn ondertussen zo groot geworden dat de enige manier om zijn ouders te ontlopen wakker blijven is, meer speed nemen en zich verstoppen in de kleerkast.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Yomabo schreef:Verder raak ik het ook voorlopig niet meer aan, zeker niet tot mijn eerste feestje en dat is... hmm.. zaterdag.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Vinnie schreef:aightt hij is zowaar verstandig
Yomabo schreef:Alle keuzes die ik maak zijn doordacht. Hoe goed en hoelang is een compleet ander verhaal.
Exceptional schreef:Yomabo schreef:Alle keuzes die ik maak zijn doordacht. Hoe goed en hoelang is een compleet ander verhaal.
Yeah, ik denk ook altijd goed na, voordat ik iets doms doe.
Yomabo schreef:Ivo schreef:Hoe was het?
Het is geen aanrader. Moet je nu nog een paper ofzo afmaken werkt het stukken beter. Het semi-geluk dat ik had is dat ik niet perse super veel moest stampen, maar gewoon heel veel moest oefenen, en dat is zeker gelukt. Me examen ging pittig goed.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Yomabo schreef:Ik vertelde me ouders dat me grote tranerige ogen van het hete eten kwam
ontspant me ogen en spieren
Me hartkloppingen
zou ook niet de eerste keer zijn dat me ouders me beschuldigen van wiet roken.
Me vader noemde me een pussy en ik ben verder gegaan met leren.
Me examen ging pittig goed.
DonBaron schreef:Waarom eigenlijk op speed? Misschien een keertje modafinil proberen? Geweldig spul als je tentamens hebt of gewoon veel moet doen..
Ivo schreef:Yomabo schreef:Ivo schreef:Hoe was het?
Het is geen aanrader. Moet je nu nog een paper ofzo afmaken werkt het stukken beter. Het semi-geluk dat ik had is dat ik niet perse super veel moest stampen, maar gewoon heel veel moest oefenen, en dat is zeker gelukt. Me examen ging pittig goed.
Ik bedoelde eigenlijk bij je ouders. Ik heb genoeg examens op speed gedaan om te weten dat dat wel goed zou komen
Ikke1984- schreef:Vooral niet denken dat ze het gaan zien want dan ga je jou raar gedragen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten