Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
geertgehakt schreef:Een zonnebril zouden die van mij verdacht vinden.
geertgehakt schreef:Je kan kijken of je ogen al op licht reageren, dan zou ik er voor zorgen dat de ruimtes waar je je ouders onder ogen moet zien goed verlicht zijn.
Knabbel schreef:Ik doe dan vaak of ik hoofdpijn heb, ga dan zo mijn ogen extreem dichtknijpen, hand bij je hoofd, ''Poeh voel migraine aankomen''. Of ik doe alsof er iets onder mijn lenzen zit, of dat ik last heb van mijn lenzen.
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
geertgehakt schreef:Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst bijgepakt. Als dat vanochtend nog is geweest wens ik je succes.
Als het licht niet helpt dan knabbels idee. Valt verder weinig aan te doen volgens mij.
Machiavelli schreef:Om je neus schoon te maken zou ik gewoon douchen en goed je neus uitwassen. Verder vwb je doppen zijn er mijn ins ziens twee opties:
1. Probeer te slapen. Als je nu vier uur je ogen sluit en rust pakt zijn ze straks wel weer wat normaler. Slik magnesium voor je kaakspanning.
Succes
Ivo schreef:Ik heb geen tips voor je pupillen, maar hou je ogen zeker vochtig. Bij mij zie je het sneller aan m'n rode, uitgedroogde ogen dan aan mijn pupillen.
Amvitamientje schreef:Opiaten!
Nee, maar, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten!
Amvitamientje schreef:Opiaten!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik krijg nooit grote pupillen van speed. Weet je zeker dat je speed had en geen 4fa ofzo?
Partypipo schreef:Ik krijg nooit grote pupillen van speed. Weet je zeker dat je speed had en geen 4fa ofzo?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Verf schreef:Verstop je op je kamer en niet heel paranoia gaan zitten doen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hoe was het?
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
CreaDizzy schreef:En gewoon die-hard ontkennen. "Wat? M'n pupillen zijn groot? Komt vast omdat ik zo lang achter elkaar naar mn boek heb gestaard... Nouja, gaat vast wel weer over."
Succes dr mee
Ivo schreef:Hoe was het?
Verf schreef:Plot-twist: De paranoia is bij OP hard toegeslaan, hij zit al 2 dagen in z'n kleerkast te studeren en zich te verstoppen voor zijn ouders. Zijn pupillen zijn ondertussen zo groot geworden dat de enige manier om zijn ouders te ontlopen wakker blijven is, meer speed nemen en zich verstoppen in de kleerkast.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten