Ik zit al een tijd mee te lezen en dacht ga nu zelf ook maar een reageren. Moet wel zeggen ben geen hardcore gebruiker ofzo 5 a 10 x per jaar hooguit.
Maand geleden bij gebrek aan beter aan meth gekomen (ik wou eigenlijk cocaine). Heb destijds 2 gram gekocht waarvoor je in nederland 1 gram wit krijgt (ik woon in Polen). Eerste keer gebruik was samen met me vriendin en we namen paar dikke lijnen.
Het begint gezellig veel ouwehoeren totdat je hormonen beginnen te tollen. Ik hoef niet verder uit te leggen wat daarna gebeurde
. Na 10 uur was het inmiddels 13.00 en zaten we op de bank bij te komen en kwam er een soort paniekaanval.
Bij mij duurde deze aanval 10 min me vriendin had er dik uur last van. De kater was verschrikkelijk vooral ook omdat ik niet gewend ben om 10 uur te sporten. De kater was bij mij vooral spierpijn en beetje down gevoel
Na 2 weken heb ik besloten om het weer eens te proberen (kleinere hoeveelheid). Lekker 2 lijnen weg gesnoven (22.00) en gaan. De rush was lekker hield lekker lang aan. Let wel op dat je lichaam meer en meer wilt gewoon niet doen zonde van de dag erna. Ik had met vrienden litertje wodka per persoon op en t voelde goed. De nacht heb ik 2 uur me ogen dicht kunnen doen (dat was rond 07.00). Na het slapen voelde ik me goed nergens last van wel wat moe maar totaal geen kater (wat normaal wel t geval is na een litertje wodka)
Al met al verslavend zeker, lekker zeker, sex super, prijsverhouding top
Ben niet zo een goede schrijver, reporter sorry.
Nog even de aantallen, eerste nacht half grammetje 2 pers, daarna 2 lijntjes max 1/10 gram.
Na vier keer gebruikt te hebben zit ik dus met nog een klein voorraadje. (5x op dit moment)