Soma schreef:En verder vroeg ik me af of er nog mensen zijn die toch nog aan methamfetamin kunnen komen en het gebruiken ( niet omdat ik op zoek ben, heb zelf via via een dealer die het vrijwel altijd heeft
Klimtox schreef:Soma schreef:En verder vroeg ik me af of er nog mensen zijn die toch nog aan methamfetamin kunnen komen en het gebruiken ( niet omdat ik op zoek ben, heb zelf via via een dealer die het vrijwel altijd heeft
Je komt dus niet om te kopen maar om te verkopen. Suntiel gedaan.
kaasje schreef:Het was een mopje denk ik
kaasje schreef:Het was een mopje denk ik
Klimtox schreef:kaasje schreef:Het was een mopje denk ik
Jij bent dus overduidelijk een koper die hem nu gaat verdedigen
marcko schreef:dAN Haal je het tocg bij een dealer?
JongGeleerd schreef:Overigens, mensen die dit zien als vragen om drugs, ik raporteer PMs hierover direct.
JongGeleerd schreef:Kerel, iedereen weet dat er in Nederland maar weinig dealers zijn die meth verkopen.
Daarom werkte voor mensen die het wel wilden doen TOR sites prima.
Dat jij nou zo in de dealers wereld zit dat je het nu ook kan krijgen, wil niet zeggen dat een ander daar ook zit.
Overigens, mensen die dit zien als vragen om drugs, ik raporteer PMs hierover direct.
JongGeleerd schreef:Kerel, iedereen weet dat er in Nederland maar weinig dealers zijn die meth verkopen.
Daarom werkte voor mensen die het wel wilden doen TOR sites prima.
Dat jij nou zo in de dealers wereld zit dat je het nu ook kan krijgen, wil niet zeggen dat een ander daar ook zit.
Overigens, mensen die dit zien als vragen om drugs, ik raporteer PMs hierover direct.
Tails schreef:
- Slapeloosheid. Na een lijntje pep slaap ik +-8 uur niet; na een lijn meth kan ik 16-24 uur niet in slaap komen:
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Vitamin_K schreef:methamfetamine is in belgie en nederland toch doorgaans niet of moeilijk te verkrijgen (uitzondering daar gelaten).
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten