xastur schreef:Dank je wel ben door veel tests gegaan zit ook bij ggz heb autisme angstaanvallen weg door diazepam. Dus kan gebruiken... alleen meth staat nog wel als afsluiter op nummer 1. Ben toch al zwaar d3pri dus ach ater effect zullen bij geen rol betekenen. Heb altijd al gezegd. Doodswens heb ik en dat is een overdosis. Dan heb je nog lol gehad.
GanjaMan023 schreef:Paar maanden geleden crystal meth gebruikt.
Eerst gesnoven, gwn een kristalletje in een zakje en pletten die shit, één dikke nak genomen,...... Wauw wtf dat gevoel, ik kan het niet echt in woorden plaatsen. Maar naar huis gegaan en lekker geslapen. Volgende dag heb ik het gerookt. Ik zat op de bank me enorm euforisch te voelen maar niet zoals de dag ervoor en ik voerde verder ook niet echt iets uit ofzo, ik zat me gwn "lekker" te voelen. Dus op een gegeven moment denk ik van nou heb ik nog zin in meer en zonder er echt bij na te denken antwoordde ik mezelf nee, en ben ik maar een jointje gaan draaien. Toen ik weer thuis kwam ben ik op de voer, in de keuken voor het aanrecht kastje, gaan zitten en heb ik binnen een minuut of 30-40 vrijwel de gehele keuken leeg gevreten en daarna gaan slapen.
Nooit meer kristal meth gebruikt daarna.
Maar een paar weken geleden kreeg ik een grammetje "pep" van een vriend van me wat hij van z'n dealer had, ik open dat pakje en ruik er aan en ik denk bij me zelf, hey dit ruikt naar zuivere methylfenidaat (heb ik ooit een keer uit Ritalin gehaald).
Dus ik die troep snuiven maar de smaak was totaal anders dan die van methylfenidaat dus dat was het niet maar het was ook geen pep dus ik mezelf maar wijs maken van, ze hebben pep gwn met methylfenidaat versneden(bullshit natuurlijk).
Maar ik ben er 5 dagen op doorgegaan, 1gr.
Dus ik vertel dit aan een vriend en die zegt:"klinkt als pervetine (poeder meth), je neemt een nakje en een paar minuten later freakt je m alsof je al 4 dagen wakker bent, maar je voelt je heerlijk echt weard.
Maar meth is dus gwn niet mijn ding in tegenstelling tot gewone pep of natuurlijk nog liever puur en alleen dextro IPV een Racemedisch mengsel van levo en dextro (niet te vinden jammer genoeg de enige manier die ik ken is om bergen pillen te zuiveren net zoals met Ritalin).
P.s sorry als ik veels te langdradig ben ik ben een beetje doorgefreakt op de pep
xastur schreef: Ik wil het niet roken. Snuiven schijnt zeer pijnlijk te zijn dan maar een bommetje.
xastur schreef:Afwegen tja geen milligram weegschaal meer dan maar op het oog.
Speed meth komt niet zo heel nauw.
xastur schreef:Zit ook vaker op drugs.nl website. Iets actiever dan hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast