JongGeleerd schreef:Zelfkweek, je doet alsof een drugsgebruiker minderwaardig is. Dat stoort mij, raakt mij en maakt me agressief. Ik vind je kortzichtige blik getuigen van minderwaardigheid en je blik op een oplossing naïef.
Stoppen met gebruik vergt niet alleen een afkickcentrum als hulp. Als deze meid zich verraden voelt en een bindings probleem ontwikkeld, zal ze terugval na terugval beleven en daarnaast nooit meer een sterke relatie op kunnen bouwen. Laat staan een vriendschap.
Zelfkweek schreef:Een andere mogelijke uitkomst is dat haar ouders aan de alarm bel gaan trekken en haar laten opnemen in een instelling tot haar 18 jaar en nadien begeleiding zodat ze zeker van de dope blijft...
Iemand die reageert zoals jij denkt die is verslaafd aan de dope en die moet geholpen worden, die mensen die weten niet meer wat ze moeten doen zonder drugs... ze is 15 en had al een verslaving achter de rug.. dus laten we zeggen begonnen met snuiven op 13-14 jaar en is nu bijna 16 jaar.
Geloof mij dat komt nooit meer goed zonder constante begeleiding nu ze nog jong is.
JongGeleerd schreef:Nogmaals, je blik is kortzichtig. Je ziet het hele plaatje niet. Er zijn meer risico's dan de verslaving zelf.
JongGeleerd schreef:Een eigenschap van veel ADHDers is goed anderen advies kunnen geven, terwijl t bij de persoon zelf niet goed gaat.
JongGeleerd schreef:Hoi Naphtha. Wat is hier de boodschap? Ik ontken niets, ik verklaar.
JongGeleerd schreef:Een eigenschap van veel ADHDers is goed anderen advies kunnen geven, terwijl t bij de persoon zelf niet goed gaat.
frozentoast schreef:Waarom krijgt DF altijd van die rare ad hominem discussies
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten