ik heb al toevallig sinds vandaag 4 weken een vriendin heel leuk en alles. Maar ik ben wel ouder dan haar. Mijn vriendin (15) word 16 dit jaar, heeft op zo'n vroege leeftijd toch al een verleden van speed gebruik. Zij zegt dat zij verslaafd geweest is. Nou ben ik wat ouder en heb ook een verleden van gebruik. Alleen ben ik heel stom geweest om vorig weekend en het weekend daarvoor weer is gebruikt te hebben, hier had ik achteraf spijt van. Ook omdat ik problemen met depressies kreeg van speed en ik zo weer terug kan vallen in mijn verslaving is dat risky. Maar toen heeft mijn vriendin vorige week, door de weeks speed gebruikt. Daarna een dag niet en dan weer wel en ook nog is op zondag. Nou was zij heel boos op mij, omdat het voor mij een groot probleem is om te gebruiken en voor haar niet, hierdoor maak ik mij ontzettend zorgen omdat dit gewoon verslavingsgedrag is. Jezelf met een ander gaan vergelijken en zeggen dat je zelf wel de controlle hebt. Ik dronk ook afgelopen 2 weekenden trouwens en ben al x met alcohol in het ziekenhuis gekomen dus het ik zeker terecht dat zij zich ook zorgen maakt. Maar kan iemand zeggen wat diegene hier van vind? Want ik weet niet meer wat ik moet zeggen om het duidelijk te maken dat ook zij de fout in gaat. Dit vreet mij echt op van binnen, vooral omdat ze gebruikte toen ik ook weer is deed en dus haar wel aansteek. Ik weet gewoon zelf even geen raad meer. Voor mezelf heb ik trouwens al hulp gezocht dus daar ga ik binnenkort wat aan doen maar de gedachte dat je eigen vriendin niet snapt dat ze haar leven kapot maakt, maakt mij kapot