Vriend van Sublimo.
Dat is hij niet, denkt hij misschien wel, maar dan weet hij niet wat vriendschap is.
Nou hij heeft je in elk geval in zijn vriendlijstje gezet
Vriend van Sublimo.
Dat is hij niet, denkt hij misschien wel, maar dan weet hij niet wat vriendschap is.
Aaltje schreef:Nou hij heeft je in elk geval in zijn vriendlijstje gezet
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
funfunvent schreef:Maar ik moet vind ik zelf wel beter kennis krijgen over hoe ik weet dat het goede speed is en betrouwbaar is.
Ciakranar schreef:Drugs zijn ook niet gratis, dus bitchen over wat testkosten zodat je tenminste je gezondheid / leven zeker bent lijkt me alles behalve belangrijk.
Salientje schreef:de TS heeft wel talent in het slechte voorbeeld geven:
geen geduld
speed op school
on geteste pep
funfunvent schreef:Lijkt me verstandiger dan morgen uit te proberen.
Edit: ik ben tot het besluit gekomen dat ik het voor schooltijd ga doen zitten hier nog enigen nadelen aan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten