The_Upsetter schreef:Laat je eens niet zo pushen joh!
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
WhoisThatGuy schreef:jij rookt zeker ook wiet onder schooltijd ?
bijnemen maakt het niet chiller
Tomaat schreef:ga slapen
Ivo schreef:Tomaat schreef:ga slapen
Grapjas
Ivo schreef:Tomaat schreef:ga slapen
Grapjas
The_Upsetter schreef:bijnemen maakt het niet chiller
nou jah oke ik had beter dronken worden voor schooltijd als voor beeld kunnen nemen als je helemaal bent van de pep merken ze dat echt wel en zelfde met blowen tenzij je altijd stoned bent want dan gaan mensen dat gedrag als normaal zien het was meer om te kijken of funfunvent last had van het "tranceverdrugs" syndroom en toch de hint te geven dat drugs en school meestal niet zon suc6 is helemaal niet voor het eerstTomaat schreef:WhoisThatGuy schreef:jij rookt zeker ook wiet onder schooltijd ?
Wat is daar mis mee?
Ik doe het nu al lang niet meer, maar ik moet bekennen dat ik nog een hele tijd eentje voor school 's morgens en eentje 's middags blowde. Die dagen passeerden tenminste snel
OT: Op http:// www . drugsforum . nl gaan ze je meer tips kunnen geven over hoe je het gevoel van speed beter kan triggeren.
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef:ik weet nog wel mijn eerste prensentatie onder de pep
er waren geen vragen
gregosmile schreef:ik had laatst 71% volgens me brooer t beste t had een roze kleur en meteen na de eerste voelde ik me tering wous!!
Aaltje schreef:Ik voel me meestal niet waus na een lijn pep. Weet je zeker dat het pep was? En de kleur zegt niets over de kwaliteit,
Vriend van Sublimo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten