julian6 schreef:in een neusspray van +/- 20ml, hoeveel pep zou je daarin gooien?
Exceptional schreef:julian6 schreef:in een neusspray van +/- 20ml, hoeveel pep zou je daarin gooien?
Zoveel als je wilt.
julian6 schreef:Merk ik nu ook, 250mg geeft slecht een lichte boost per spray
100mg erbij gegooid maar
julian6 schreef:Zou je in principe ook gewoon 4-FA in een spray kunnen gooien?
Fresh_Life schreef:steek gewoon dat poeder in je neus zonder te veel omwegen plz
4 pagina's om te zeggen hoe je pep snuiven ingewikkelder kan maken dan het is
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Fresh_Life schreef:steek gewoon dat poeder in je neus zonder te veel omwegen plz
4 pagina's om te zeggen hoe je pep snuiven ingewikkelder kan maken dan het is
Ingewikkeld..
Neussprayflesje + water + halve of hele gram pep en klaar.
Perry schreef:Hoeveel mL? Want dat dat lukt zou kunnen wijzen op cafeïne vervuiling. Ik had 5mL met 700mg, maar het loste net niet allemaal op. Heb er maar 5,5mL van gemaakt.
Perry schreef:Hoeveel mL? Want dat dat lukt zou kunnen wijzen op cafeïne vervuiling. Ik had 5mL met 700mg, maar het loste net niet allemaal op. Heb er maar 5,5mL van gemaakt.
Perry schreef:Dan zou 't als 't afgekoeld is moeten neerslaan. Ik heb zelf tegenwoordig 'n amberkleurig, doorzichtig flesje met schroefdop. dit is echt ideaal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten