God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Telpeva schreef:Ben ook fan van neussprays, maar ik los het eigenlijk gewoon puur op in gedestilleerd water.
Kan je uitleggen waarom je de sorbitol toevoegd aan de spray?
Cheers!
Madcat schreef:je kan je nog verder laten lanceren.
Rectaalspray van maken.
Sweetheart schreef:Kan je er ook wat bij doen zodat de geur/smaak iets minder erg is??
Dopamientje schreef:Dit concept had ik toegepast met mephedrone, geweldig resultaat, alleen de drip is 10x zo ranzig.
Madcat schreef:je kan je nog verder laten lanceren.
Rectaalspray van maken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
peprick schreef:wist je? dat adolf hitler elke dag 250ml amfetamine geïnjecteerd kreeg?
JAAAA.
peprick schreef:Madcat schreef:je kan je nog verder laten lanceren.
Rectaalspray van maken.
als je gewoon n bommetje van n halve gram neemt, en voor dat hij inslaat n paar lijntjes neemt dan ga je toch het hardst hoor... ik heb nog nooit rectaal gedaan (en zal ik ook nooit doen) en spray ook niet. ik denk tog dat gwoon snuiven en bommen het lekkerst is, alhoewel, als je op n feest ben is et ook lekker om n flink schepje zo in je cola ofzo te gooien, dan moet je wel goed roeren, en glijk opdrinken want die limonade slaat gelijk dood!
en, als je echt optimaal van speed wilt genieten moet je het injecteren. ik heb dit nog nooit gedaan, en durf t ook niet, en dus ga ik dat ook nooit doen. het moet echt zuivere speed zijn! anders kun je overlijden.
DOE HET DUS MAAR BETER NIET!
wist je? dat adolf hitler elke dag 250ml amfetamine geïnjecteerd kreeg?
JAAAA.
Ranko schreef:Dopamientje schreef:Dit concept had ik toegepast met mephedrone, geweldig resultaat, alleen de drip is 10x zo ranzig.
Heb je dan dezelfde ingrediënten nodig of kun je goed te pas met alleen water en zout? Want mephedrone lost sowieso al goed op in water.
Poseidon schreef:Dit was niet funny: wilde met mijn wause harsens mijn dicht geplamuurde neus met Otrivin spray openspuiten maar pakte een spray die bedoeld is om je beeldscherm van vettigheid te reinigen
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Poseidon schreef:Dit was niet funny: wilde met mijn wause harsens mijn dicht geplamuurde neus met Otrivin spray openspuiten maar pakte een spray die bedoeld is om je beeldscherm van vettigheid te reinigen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten