Flameon schreef:Minder eten = minder voedingstoffen binnen krijgen = ongezond leven = dik worden
Flameon schreef:Minder eten = minder voedingstoffen binnen krijgen = ongezond leven = dik worden
Einstein schreef:Water drinken helpt ook niet per se. Gewoon gezonder eten, veel bewegen, blablabla, clichés, veel gezonder.
Exceptional Insight schreef:Als het snel moet gebeuren, wat met speed vaak het geval is, kan het natuurlijk wel....
Het is een makkelijk hulpmiddel, maar verval in oude patroon is je bitch.
Enjoy schreef:Ik moet wel zeggen dat als ik na een feestje (hardstyle, hardcore), waar ik hard heb staan springen, dansen, water drinken, zo 3 kilo kwijt ben. Dat is voor mij geen motivatie om door te gaan met drugs, maar juist een motivatie om wanneer mijn maag weer om eten vraagt, geen slechte dingen te verorberen. Ik heb op het feestje al wat gewicht verloren (en ook maaginhoud, daar ben ik me gerust van bewust), maar waarom zou je dat dan meteen weer helemaal bijvullen.
Wat voor mij het voordeel is van afvallen is dat ik een stuk minder lui ben. Waar ik normaal gesproken alles tegelijk mee wil sjouwen, omdat ik niet graag twee keer loop, loop ik nu gerust twee keer! (want meer bewegen is meer verbranden) Wachten op de lift, pff dat schiet ook niet op, hup met de trap Simpele dingen, maar het werkt absoluut!
Kroniicx schreef:Ik ben 30kg +/- afgevallen door speed... Is er nu al een jaar af en nog geen kilo bijgekomen, ben half jaar gestopt geweest ook en kwam niets bij ?...
westergas schreef:Kroniicx schreef:Ik ben 30kg +/- afgevallen door speed... Is er nu al een jaar af en nog geen kilo bijgekomen, ben half jaar gestopt geweest ook en kwam niets bij ?...
30kg.
De tering.
No offence maar was je erg dik voordat je begon met spiedt? Hoeveel woog je en hoeveel weeg je nu?
Kroniicx schreef:westergas schreef:Kroniicx schreef:Ik ben 30kg +/- afgevallen door speed... Is er nu al een jaar af en nog geen kilo bijgekomen, ben half jaar gestopt geweest ook en kwam niets bij ?...
30kg.
De tering.
No offence maar was je erg dik voordat je begon met spiedt? Hoeveel woog je en hoeveel weeg je nu?
Ik woog 110kg & weeg nu 80kg ben wel 1,89m groot
snuifduif schreef:Ligt eraan of je genoeg snelle energiebronnen over hebt zoals simpele suikers. Je lever en spieren hebben een voorraad glycogeen die eerst word aangesproken. Is deze op en heb je nog steeds een hoge energie verbranding dan gaat je lichaam vet en spieren aanspreken. Maar als je geen extreme vormen van speed gebruik aanneemt valt het reuze mee met de afbraak van spieren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten