°Thomas° schreef:onder de pep krijg ik geen hap door men keel. zo gebeurt het dus ook dat ik soms 2dagen niets eet. (wel drinken natuurlijk) zou mezelf er toch is toe moeten dwingen eigelijk want
Chris Pontius schreef:°Thomas° schreef:onder de pep krijg ik geen hap door men keel. zo gebeurt het dus ook dat ik soms 2dagen niets eet. (wel drinken natuurlijk) zou mezelf er toch is toe moeten dwingen eigelijk want
want...?
°Thomas° schreef:Chris Pontius schreef:°Thomas° schreef:onder de pep krijg ik geen hap door men keel. zo gebeurt het dus ook dat ik soms 2dagen niets eet. (wel drinken natuurlijk) zou mezelf er toch is toe moeten dwingen eigelijk want
want...?
zolang zonder eten is niet echt gezond:p en zeker niet in combinatie met wat pep in mij ^^
sjonnie schreef:
Warme Custard vla gaat er bij mij altijd wel in
Flameon schreef:drinkontbijt
Lucy schreef:Niks, alleen aan eten denken alleen al.
Drientje schreef:Lucy schreef:Niks, alleen aan eten denken alleen al.
Eten verminderd je kater aanzienlijk hoor.
Chris Pontius schreef:Maar technisch gezien zou je toch alleen maar makkelijker kunnen slapen als je minder hebt gegeten.
Te weinig eten --> minder energie --> verrotter --> makkelijker slapen
Niet dat je daarom weinig moet gaan eten natuurlijk.
Carlitos schreef:Chris Pontius schreef:Maar technisch gezien zou je toch alleen maar makkelijker kunnen slapen als je minder hebt gegeten.
Te weinig eten --> minder energie --> verrotter --> makkelijker slapen
Niet dat je daarom weinig moet gaan eten natuurlijk.
Niet waar.
Je lichaam houd je vaak 'wakker' voor voedsel ook onder de pep houd het je wakker.
Voorbeeld : Wat we allemaal wel is doen is bv. nuchter genomen even ; Veel eten en snel en dan is het iets te veel en kan je soms neerploffen op de bank(avondeten) of bent wat moe en minder geconcentreerd op je werk als je teveel heb gegeten. (ochtend bv)
Dreuge schreef:ik heb wel eens van een kok gehoord dat als je eet er meer bloed naar je maag gaat om het te verteren, waardoor er minder bloed in je hersens is en je een beetje moe word. weet alleen niet of dit waar is
Exceptional Insight schreef:Dreuge schreef:ik heb wel eens van een kok gehoord dat als je eet er meer bloed naar je maag gaat om het te verteren, waardoor er minder bloed in je hersens is en je een beetje moe word. weet alleen niet of dit waar is
Is het niet de moeite die je lichaam doet (spijsvertering), die zorgt voor de vermoeidheid? Geneeskunde 1 en 2 heb ik niet heel veel van onthouden, maar volgens mij gaat er vooral meer bloed naar je maag als je in shock bent. Het anafylactische soort
°Thomas° schreef:onder de pep krijg ik geen hap door men keel. zo gebeurt het dus ook dat ik soms 2dagen niets eet. (wel drinken natuurlijk) zou mezelf er toch is toe moeten dwingen eigelijk want
Hertzblut schreef:°Thomas° schreef:onder de pep krijg ik geen hap door men keel. zo gebeurt het dus ook dat ik soms 2dagen niets eet. (wel drinken natuurlijk) zou mezelf er toch is toe moeten dwingen eigelijk want
Ga de volgende keer anders eens langs de supermarkt en koop een paar blikken soep. Kippensoep uit blik bijvoorbeeld smaakt prima en is heel makkelijk naar binnen te werken. Zo krijg je toch nog iets binnen dat min of meer gezond is en help je je spijsverteringssysteem niet helemaal naar de tyfus.
Chris Pontius schreef:Maar je krijgt toch altijd te horen dat je niet moet eten voor je gaat slapen.
Chris Pontius schreef:Ik weet het ook niet meer, ik zit sowieso op school snel en para reacties te schrijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten