Dus dan maar aan de banaan, toetjes, drinkontbijt. Appelmoes zag ik hiervoorbij komen, ook een goed idee

Exceptional Insight schreef:Chris Pontius schreef:Ik weet het ook niet meer, ik zit sowieso op school snel en para reacties te schrijven.
Oh ja, ik moet eigenlijk ook weg. Anders moet ik weer 150 gaan rijden en ik ben gisteren volgens mij al twee keer geflitst.
Uitstelgedrag komt ook echt nooit goed uit.
Drientje schreef:Hebben ze jou je rijbewijs laten halen?
Nog een misser van onze overheid.
Exceptional Insight schreef:Drientje schreef:Hebben ze jou je rijbewijs laten halen?
Nog een misser van onze overheid.
Jij moet helemaal je mond houden over dingen die mislukt zijn.
SperSIZEboon schreef:Drientje schreef:Lucy schreef:Niks, alleen aan eten denken alleen al.
Eten verminderd je kater aanzienlijk hoor.
precies, als je gewoon wat eet heb je daar de dagen na alleen maar profijt van
dexdude2 schreef:Speed voedsel? Meer speed! Ik denk dat er toch wel een kilocalorietje of 2 in een gram speed zit
Lµs. D schreef:Speedvoedsel lijkt een beetje op anorexiavoedsel.
Lµs. D schreef:Speedvoedsel lijkt een beetje op anorexiavoedsel.
Lucy schreef:Lµs. D schreef:Speedvoedsel lijkt een beetje op anorexiavoedsel.
Miss iets voor op een pro-anna site... Maak je niet dik dun is de mode
Lµs. D schreef:Lucy schreef:Lµs. D schreef:Speedvoedsel lijkt een beetje op anorexiavoedsel.
Miss iets voor op een pro-anna site... Maak je niet dik dun is de mode
Mensen speed aanraden op een pro-ana site lijkt me een extreem slecht idee. Maar dan ook echt.. Tyfus ik heb zelden een slechter idee gehoord, enorm onzekere, geestelijk labiele mensen met een eetstoornis speed aanraden. Wow. Kudo's.
Lµs. D schreef:Ik kan wel wat humor hebben hoor. Meer iets van, ik ken heel veel mensen die pro-ana zijn/waren >.> en ik stelde het me meteen voor, ik heb nogal een sterk imaginatievermogen, en het overdonderde me even wat voor ongelovelijk slecht idee dat zou zijn xD.
Lµs. D schreef:Oh ik ook hoor, ik ben zowat de meester van "naar", ik kom erg vaak met diep zwarte humor die echt niemand kan waarderen. Ik dacht niet echt WTF, ik was vooral een beetje humoristisch bewust van wat voor diep slecht idee dat wel niet is. Wat doe jij eig. nog wakker nu? =)
Chris Pontius schreef:The_Upsetter schreef:Exceptional Insight schreef:bruin brood.
Op speed? damn, daar moet ik niet aan denken.
Het is minder erg dan het lijkt en het vult goed.
Flameon schreef:Niemand die onder invloed van pep zich kan vol eten aan saucijzenbroodjes? Ik ben verzot op die dingen na een lijntje wit poeder (zo ook wel hihi, maar dan nog veeeeeeel meer)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten