Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Ik blijf gewoon wakker tot ik moe wordt en dan val ik meestal zo in slaap.
Daar heb ik geen benzo's voor nodig
Poseidon schreef:Val met speed op als een blok in slaap wanneer ik mijn maag gevuld heb met pizza, frikandellen en vanillevla. Deze tip werkt hier helaas niet met coca. Heb het idee dat sos wat slapeloosheid betreft veel langer doorwerkt. Vond amphitamine erg relax3d matreaal als ik deze 2 uppers met elkaar vergelijk.
Soma schreef:
Wel vreemd poseidon dat je coke langer vindt doorwerken, ik ben max. 2 uur na coke terug nuchter en dan kan k ook slapen.
Prototype schreef:Ik blijf gewoon wakker tot ik moe wordt en dan val ik meestal zo in slaap.
Full Moon schreef:Prototype schreef:Ik blijf gewoon wakker tot ik moe wordt en dan val ik meestal zo in slaap.
Zo deed ik het ook na een tijdje. Vier dagen wakker met 1 gram en maten die komen zagen dat je niet goed bezig bent... Waarom? Als
ze zelf tot 8dagen wakker zijn en bommen van 3 gram nemen. (dealer) Ze moeten zo niet zagen, en zich gedragen alsof je tot niets meer in staat bent. Wat weten die daar nu van? Is niet omdat zij na vier dagen niet meer weten wat ze doen (gram of tien, ghb in de aanslag) dat ik daar ook last van heb/had. Ik merkte perfect wanneer ik wat para begon te worden en tegen dan had ik er ook wel genoeg van... Wat komen die dan 'moeder' bij me spelen? En stoer dat ze zijn... Is ook het enige wat ze nog kennen van hun schooltijd waarna de 'groei' is stilgevallen. Stoer staan zagen, klagen, mekkeren en zeiken, wie de zeldzame witte Power Ranger mag zijn... Figure of speech maar ik heb wat gezien, en het rare is dat het enige wat die 'vrienden en vriendinnen' doen is ambras hebben... En dat komt mij zeggen dat ik niet goed bezig ben? Na 1 gram 1x maandelijks? Later meer ja, maar ben nooit over de grens van meer dan 1gram per week gegaan. Heeft ongeveer 10 maanden geduurd. Wanneer ik mijn eerste post had gemaakt. That's it. Ja, een uur op wc zitten (was meer licht) om een ader te vinden en die troep injecteren... Dat, noem ik goed bezig zijn maar hey, wie ben ik om dat aan mijn 'vrienden' als een neuristische malloot te gaan opdringen?
TedBundy schreef:Verslavingsgevoelig ? Ik ben gewoon verslaafd, het gevoeilige ruimschoots voorbij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten