Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Exceptional Insight schreef:Doorgaan tot de volgende avond.
Of een fles whisky.
Exceptional Insight schreef:Doorgaan tot de volgende avond.
Of een fles whisky.
Dreuge schreef:je kan je er het beste bij neerleggen dat je pas de volgende nacht ga slapen, dat voorkomt een hoop frustratie
TRAVOLTA schreef:bij mij willen meerdere joints wel eens helpen, maar als ik hoeveelheden van 0,5 gram + op heb heeft dat ook geen zin meer. dan is het gewoon uitzitten (of toch maar eens die oxazepam proberen wat hier nog ligt, al zijn dat eigenlijk kalmeringspillen)
beau schreef:Als ik speed gebruik, ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee als ik thuis ben na een feest en wil ik het liefst zo snel mogelijk slapen.
Is er een manier waarbij je de werking van de speed kan verminderen?
Of een andere manier waardoor het nog een beetje lukt om te slapen? ( slaappillen heb ik niet helaas)
bedankt alvast
Unieque schreef:Joint idd enige dat werkt….
snuifduif schreef:Unieque schreef:Joint idd enige dat werkt….
enige?
Er werken een hoop andere dingen hoor, zoals genoemd in dit topic
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Snater schreef:Er vrede mee hebben dat je helaas door moet halen en lekker gamen, films kijken en wat smoken/drinken om wat te ontspannen.
Ik vind de dag erna zelf altijd wel chill, als je maar accepteert dat je je niet kan slapen en het dus ook niet gaan proberen, dan voel je je alleen maar klote.
Snater schreef:accepteer dat je je niet kan slapen en het dus ook niet gaan proberen, dan voel je je alleen maar klote.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten