Tijd schreef:Dus als ik nu ga snuiven zal het effect weer nihil zijn?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Als je maar heel sporadisch speed doet krijg je een heerlijke rush van speed. Als je het vaker doet komt die rush niet meer. Weet niet of dat na een hele tijd niet nemen weer terugkeert.
Adolf_Seeligmüller schreef:Uit je verhaal begrijp ik dat je elke dosis nasaal neemt, dit raad ik persoonlijk af bij zulk veelvuldig gebruik. Mogelijk komen de effecten weer enigszins terug wanneer je de amfetamine oplost in een glas lauw water en dat opdrinkt in plaats van snuiven of bommetjes.
Adolf_Seeligmüller schreef:Uit je verhaal begrijp ik dat je elke dosis nasaal neemt, dit raad ik persoonlijk af bij zulk veelvuldig gebruik.
Uiteraard raad ik dagelijks gebruik van amfetamine af
Adolf_Seeligmüller schreef:Uit je verhaal begrijp ik dat je elke dosis nasaal neemt, dit raad ik persoonlijk af bij zulk veelvuldig gebruik. Mogelijk komen de effecten weer enigszins terug wanneer je de amfetamine oplost in een glas lauw water en dat opdrinkt in plaats van snuiven of bommetjes.
Houd je dagelijkse dosis laag, zorg voor pauzes van enkele dagen en was je speed met aceton; zo blijf je het effect voelen
Italiano schreef:Heb zelden zoveel onzin gelezen...
Naphtha schreef:JG dubbel?
Poseidon schreef:Wellicht bedoelt Adolph dat er in het geval van een dichtgeplamuurde neus nog maar weinig tot geen amfitamine nasaal opgenomen kan worden @ Italiano?
Dat oraal dan een alernatief vormt waarbij nog wel abdorptie van speed tot stand komt.
Zo heb ik het althans geïnterpreteerd.
Adolf_Seeligmüller schreef:Het is vrijwel onmogelijk om zo sterk tolerant te raken voor amfetamine, zeker in zo'n korte tijd.
Tijd schreef:Normaal gebruik ik bijna elk weekend
Zondag: 200mg op
Maandag: idem
Dinsdag: idem
Woensdag: idem
[Vrijdag: red.] binnen 2uur 1/2 g speed genomen. Enige wat ik niet kon was slapen vannacht maar was zo nuchter als een paling
Adolf_Seeligmüller schreef:Mogelijk komen de effecten weer enigszins terug wanneer je de amfetamine oplost in een glas lauw water en dat opdrinkt in plaats van snuiven of bommetjes.
Houd je dagelijkse dosis laag, zorg voor pauzes van enkele dagen en was je speed met aceton; zo blijf je het effect voelen.
Naphtha schreef:Het moge duidelijk zijn dat het alles sloopt waarmee het in aanraking komt.
Naphtha schreef:Ik denk ook dat je het idd beter in wat water op kunt lossen want speed ligt slecht op de maag.
Naphtha schreef:En daarnaast beter in melk want dat is basisch en vet, en je krijgt wat gratis voedingsstoffen binnen.
Had uiteraard moeten zijn:Adolf_Seeligmüller schreef:Mogelijk komen de effecten weer enigszins terug wanneer je de amfetamine oplost in een glas lauw water en dat opdrinkt in plaats van snuiven of bommetjes.
Adolf_Seeligmüller schreef:Mogelijk komen de effecten weer enigszins terug wanneer je de amfetamine oplost in een glas lauw water en dat opdrinkt of bommetjes slikt in plaats van snuiven
Ten tweede is het uberhaupt al van de zotte dat je denkt dat bij dergelijk misbruik van speed zoals de topicstarter omschrijft en dus zware tolerantie "de effecten wel weer enigszins terug" kunnen komen.
Italiano schreef:Lekker kort door de bocht.
Italiano schreef:Je maag bestaat uit maagzuur. Maagzuur bestaat uit zoutzuur opgelost in water. Wat denk jij dat er gebeurt wanneer er amfetamine in je maag terecht komt?
Italiano schreef:Melk bestaat voornamelijk uit water, en is niet basisch, maar met een pH van 6,7 licht zuur.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PH#Van_pH_14_tot_pH_0
JongGeleerd schreef:Jij bent zo goed in positieve kritiek hè En ik zou hier de auti zijn
Italiano schreef:Naphtha schreef:Ik denk ook dat je het idd beter in wat water op kunt lossen want speed ligt slecht op de maag.
Je maag bestaat uit maagzuur. Maagzuur bestaat uit zoutzuur opgelost in water. Wat denk jij dat er gebeurt wanneer er amfetamine in je maag terecht komt? Lost gewoon op. Er gaat niets "slecht op de maag liggen".
Naphtha schreef:Dat krijg je als je in 1995 tussen al die gabbertjes stond.
Adolf_Seeligmüller schreef:Het klopt dat tolerantie een probleem is bij zulk heftig gebruik, toch vind ik het moeilijk te geloven dat een halve gram nauwelijks effect heeft
Adolf_Seeligmüller schreef:Je zegt dat mijn tip om de speed met aceton te wassen "nergens op slaat" omdat de pep puur is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten