Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vechten met speed op

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Exceptional » ma mei 16, 2011 2:29 am

Tripper schreef:Gewoon lachend weglopen en niet meer omkijken.

En dan van achter klappen krijgen. Ik houd van roddel en achterklap. Maar als iemand me slaat, sla ik wel terug.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Frog » wo mei 18, 2011 8:53 am

Koekert schreef:
duplicity schreef:
Koekert schreef:
En de reden dat dit niet in de vechtsport gebruikt wordt lijkt me duidelijk. Op hoog niveau zal je sowieso een plastest oid moeten ondergaan. En de kans op hartaanvallen enzo is natuurlijk veel groter.


De reden dat speed niet in vechtsport gebruikt wordt is inderdaad duidelijk maar niet om die redenen. Pep verbetert je techniek niet hé, integendeel. Enkel word je gewoon compleet roekeloos. Ik ben er zeker van dat een pro zonder drugs een pro oiv pep meteen ko slaat.


Nou dat weet ik nog niet zo net. Een vechtsport als karate oid is denk ik wel moeilijk om toe te passen met speed. Kickboxen daarintegen is veel meer oerinstinct: slaan, trappen, knieen en ontwijken. En als je echt op hoog niveau kickboxed gaan de combinaties vanzelf als het goed is zelfs met speed op. Mocht dat niet zo zijn dan compenseer je dat ruim met kracht snelheid uithoudingsvermogen heb ik het idee.

Ze zouden eens een test moeten houden vind je niet? :P Maar als ik moet kiezen dan zou ik toch liever de persoon zijn met speed op gok ik zo.


Ik geloof dat het tot bepaalde hoogte effeckt zal hebben, maar idd op nivo een vecht of verdedigings sport zal het aleen maar tegen gaan werken, echte masters vechten ook niet door het lint maar zijn geestelijk heel kalm en doordacht.
Zolas bij K1 moet je echt niet te lomp gaan rossen, een keer je dekking laten zakken en je loopt tegen een opstoot aan waarvan je als die goed raak is niet meer van opstaat.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Dopey » wo mei 18, 2011 1:34 pm

Ik weet niet hoor, maar van pep word ik juist gefocust en beheerst. Top sporters zullen dit sowieso wel zijn omdat ze hier jaren voor trainen. Die zullen echt niet ineens als een dwaas de controle verliezen.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 4:40 pm

Jules schreef:Ik weet niet hoor, maar van pep word ik juist gefocust en beheerst. Top sporters zullen dit sowieso wel zijn omdat ze hier jaren voor trainen. Die zullen echt niet ineens als een dwaas de controle verliezen.


Niet de controle verliezen, maar wel de impact van je daden onderschatten.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Koekert » do mei 19, 2011 4:38 pm

Frog schreef:
Ik geloof dat het tot bepaalde hoogte effeckt zal hebben, maar idd op nivo een vecht of verdedigings sport zal het aleen maar tegen gaan werken, echte masters vechten ook niet door het lint maar zijn geestelijk heel kalm en doordacht.
Zolas bij K1 moet je echt niet te lomp gaan rossen, een keer je dekking laten zakken en je loopt tegen een opstoot aan waarvan je als die goed raak is niet meer van opstaat.


Nou ik denk dat MMA vechters toch wel een adrenaline rush hebben. Dan is het idd ook vaak alles of niets. (En eindigt meestal dan ook in ko of overgave) Speed maakt je geen superman en je kunt nog altijd verliezen. Maar ik denk dat het zelfs bij topsporters vaak een positief effect heeft op hun prestaties. Zowel als ze zich beheersen of juist kompleet door het lint gaan.

Ik ben er nog altijd van overtuigt dat speed je kansen in een gevecht vergroot maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk :p.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Tripper » do mei 19, 2011 7:43 pm

Exceptional Insight schreef:
Tripper schreef:Gewoon lachend weglopen en niet meer omkijken.

En dan van achter klappen krijgen. Ik houd van roddel en achterklap. Maar als iemand me slaat, sla ik wel terug.


Tuurlijk! Soms zijn er momenten dan kan je maar beter weglopen, dan is het verstandig al je niet terug slaat.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Dopey » do mei 19, 2011 7:45 pm

Tripper schreef:
Exceptional Insight schreef:
Tripper schreef:Gewoon lachend weglopen en niet meer omkijken.

En dan van achter klappen krijgen. Ik houd van roddel en achterklap. Maar als iemand me slaat, sla ik wel terug.


Tuurlijk! Soms zijn er momenten dan kan je maar beter weglopen, dan is het verstandig al je niet terug slaat.


Ech ni

8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Tripper » do mei 19, 2011 7:50 pm

Jules schreef:Ech ni


Lekker pijpbekkie Jules!
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Dopey » do mei 19, 2011 7:51 pm

Dankje, ik heb er jaren voor getraind.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Tripper » do mei 19, 2011 7:54 pm

Jules schreef:Dankje, ik heb er jaren voor getraind.


Ja, heb je er veel voor moeten pijpen?
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Dopey » do mei 19, 2011 7:58 pm

Anders zou het geen training zijn. Maar goed, voordat ik gebitch krijg over voorbeeldfunctie dit (Dripptone *kuch*), stel ik voor dat we weer ontopic gaan.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » do mei 19, 2011 9:52 pm

Beter vuurwapen mee als je uitgaat, laat je iemand die bij zich houden. Is er gezeik dan roep je even die persoon, en knallen maar!
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Koekert » do mei 19, 2011 9:56 pm

Vinz schreef:Beter vuurwapen mee als je uitgaat, laat je iemand die bij zich houden. Is er gezeik dan roep je even die persoon, en knallen maar!

Of anders bel je je Russische maffia maatje en laat hem de persoon mee nemen naar het geheime kamertje en daarna levend begraven? Natuurlijk wel met flink wat gore beesten in zijn kist :p.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Young! » za mei 21, 2011 2:34 pm

Was eerst ook met een optreden op koninginnenacht, redelijk grote gozer die waarschijnlijk ook al flink aan de pep had gezeten ( hij was nogal overdreven lang achter elkaar aan het dansen op een nogal wazige manier, hele grote doppen, klapperkaak enzovoorts ) , Iemand liep tegen zijn vriendin aan en toen begon hij op iemand in te slaan en bleef maar doorrammen, waren zekerweten iets van 5 mensen nodig om hem op de grond te krijgen, en hij gaf nogsteeds niet op.
Young!
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 11:25 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Cropp » di mei 24, 2011 9:49 am

Ik heb altijd meer klappen gekregen dan ik uit gedeeld heb, in iedere situatie, speed of niet.

Ik heb denk ik een harde hersenplaat
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Dopey » di mei 24, 2011 10:32 am

Cropp schreef:Ik heb altijd meer klappen gekregen dan ik uit gedeeld heb, in iedere situatie, speed of niet.

Ik heb denk ik een harde hersenplaat


Of je kunt gewoon niet vechten. :beer:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Balance » di mei 24, 2011 11:38 am

Ik heb nooit ruzie en daar ben ik blij mee :smokin:.
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Cropp » di mei 24, 2011 6:55 pm

Lip schreef:
Cropp schreef:Ik heb altijd meer klappen gekregen dan ik uit gedeeld heb, in iedere situatie, speed of niet.

Ik heb denk ik een harde hersenplaat


Of je kunt gewoon niet vechten. :beer:

Of 5 klappen krijgen, 2 uitdelen en nog blijven staan.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » di mei 24, 2011 7:38 pm

Of gewoon niet, stelletje apen. Met de intellegentie van de mens is het vast wel mogelijk om ruzie te vermijden, onee natuurlijk niet. Staks wordt je 'trots' nog aangetast, en beschadig je je 'imago'.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Dopey » di mei 24, 2011 7:42 pm

Vinz schreef:Of gewoon niet, stelletje apen. Met de intellegentie van de mens is het vast wel mogelijk om ruzie te vermijden, onee natuurlijk niet. Staks wordt je 'trots' nog aangetast, en beschadig je je 'imago'.


Nou, ik weet niet waar jij bent opgegroeid, maar soms kun je gewoon niet anders.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » di mei 24, 2011 7:46 pm

Zoals ik zal zei, waarom vechten als je kunt schieten. Het is toch veel te dom om een risico te nemen dat je kapot wordt geslagen, of jezelf pijn doet. We hebben technologie aan onze zijde, sort of, maak er dan gebruik van :D.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Koekert » di mei 24, 2011 7:56 pm

Vinz schreef:Zoals ik zal zei, waarom vechten als je kunt schieten. Het is toch veel te dom om een risico te nemen dat je kapot wordt geslagen, of jezelf pijn doet. We hebben technologie aan onze zijde, sort of, maak er dan gebruik van :D.

En dit slaat op :conf:
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » di mei 24, 2011 10:22 pm

Koekert schreef:
Vinz schreef:Zoals ik zal zei, waarom vechten als je kunt schieten. Het is toch veel te dom om een risico te nemen dat je kapot wordt geslagen, of jezelf pijn doet. We hebben technologie aan onze zijde, sort of, maak er dan gebruik van :D.

En dit slaat op :conf:

Dat "slaat" dus nergens op, jezus snap je het nou echt niet!? SCHIETEN!
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Koekert » di mei 24, 2011 11:57 pm

Vinz schreef:
Koekert schreef:
Vinz schreef:Zoals ik zal zei, waarom vechten als je kunt schieten. Het is toch veel te dom om een risico te nemen dat je kapot wordt geslagen, of jezelf pijn doet. We hebben technologie aan onze zijde, sort of, maak er dan gebruik van :D.

En dit slaat op :conf:

Dat "slaat" dus nergens op, jezus snap je het nou echt niet!? SCHIETEN!

Ik weet niet echt wat ik er van moet denken maar het komt er altijd op neer dat jij nogal debiel bent.

1 je doet je stoerder voor dan je bent.
2 je bent gewoon zo dom dat je iemand onnodig wil neer schieten en daar een aantal jaar voor wil zitten.
3 je bent gewoon puur aan het trollen.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » wo mei 25, 2011 2:45 am

1. Ik doe me niet stoerder voor dan ik ben, ik ben fucking stoer PUNT.

2. Niet onnodig, als mensen mij kapot willen maken maakt het mij niet uit of ze dat doen met hun vuisten, mes etc. ik schiet gewoon van me af.

Oja daar hoef ik niet voor te zitten, ik laat geen sporen achter. En heb connecties, want zoals ik al zei, ik ben stoer.

3. Nee hoor, daar doe ik niet aan.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor SjaakT » wo mei 25, 2011 2:49 am

Wat je ook kan doen Vinz, om nog beter van jezelf af te kunnen schieten? Voordat je de kogels laadt, gewoon in de achterkant van de kogel inkepingen maken, met 90 graden steeds. Werkt behoorlijk effectief om de pestkop even te laten zwijgen.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » wo mei 25, 2011 2:53 am

SjaakT schreef:Wat je ook kan doen Vinz, om nog beter van jezelf af te kunnen schieten? Voordat je de kogels laadt, gewoon in de achterkant van de kogel inkepingen maken, met 90 graden steeds. Werkt behoorlijk effectief om de pestkop even te laten zwijgen.

Ik sla soms een kruisje in de kogel zelf, dan gaat ie 'zoeken' in je lichaam. Altijd mooi om te zien hoe stoer mensen nog zijn als ik mijn Glock tevoorschijn haal :D.
Laatst bijgewerkt door Vinz op wo mei 25, 2011 2:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor SjaakT » wo mei 25, 2011 2:55 am

Een glock? pfff, dat wapen is echt zwaar achterhaald al man, ik heb dit standaard bij me:



Prachtig gezicht, de laatste seconden van hun miezerige leventje voorbij te zien gaan. Voordat ze uberhaupt kunnen fronsen, is het al goodbye my little friend... en dan verdwijn ik, als Zorro in de nacht.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Maanvos » wo mei 25, 2011 2:57 am

Met je fop snor?
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Vechten met speed op

Berichtdoor Vinz » wo mei 25, 2011 2:57 am

Glock 22 .40 S&W is genoeg vaak, lekker compact ook. Ook de automatische modificatie is erg handig, vooral er meerdere personen stoer gaan doen.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron