seth schreef:Het probleem met speed is dat als je aan het vechten gaat. De rode waas voor je ogen komt en je totaal berzerk gaat. Ik heb de indruk dat je de pijn veel minder voelt dan normaal. En als de stoppen éénmaal doorslaan is het heel moeilijk je zelfbeheersing te herwinnen!
norco schreef:Inderdaad, zonder dat je het door hebt kun je iemand echt compleet slopen..
Als ik opgefokt raak met speed op dan ga ik altijd een stuk rennen.
Scheelt een hoop.
seth schreef:maar dan riskeer je wel weer een hartaanval...
norco schreef:seth schreef:maar dan riskeer je wel weer een hartaanval...
Lol hoezo dat? dan pak je echt te veel volgens mij
seth schreef:met speed op gaat je hartslag een stuk sneller, als je er dan nog bij gaat rennen enzo...
norco schreef:seth schreef:met speed op gaat je hartslag een stuk sneller, als je er dan nog bij gaat rennen enzo...
Dan haal ik 190 BPM makkelijk xD
Maar nog nooit het idee gehad dat het mis zou gaan (kan aan mij liggen )
seth schreef:vandaar... sport & speed combi = slechte combi
ik schop iemand knockout met mijn lulkick.
TOK schreef:wauw, er zijn dus nog mensen die deze eeuwenoude techniek beheersen?!
Veggol schreef:Dan krijg ik toch liever een tik voor m'n bek.
Lµs. D schreef:Ik denk vooral dat ik feller, sneller en harder zou slaan met speed op
Lµs. D schreef:Ik *denk* het omdat ik dan minder inhou en vooral over m'n grenzen heen ga.
Immo schreef:Ik kan me lastig voorstellen dat je er beter van gaat vechten, anders zou het waarschijnlijk wel veel in de vechtsporten gebruikt worden.
Koekert schreef:Immo schreef:Ik kan me lastig voorstellen dat je er beter van gaat vechten, anders zou het waarschijnlijk wel veel in de vechtsporten gebruikt worden.
Nou ik durf bijna te wedden dat je veel beter vecht met speed op. De adrenaline die je dan hebt kun je normaal alleen in levensbedreigende situaties krijgen. Je hart gaat snellen, er gaat meer bloed naar je spieren. Alles gaat op volle toeren en dit zorgt voor snellere reacies, hardere klappen, bijna geen pijn voelen en natuurlijk het uithoudingsvermogen.
En de reden dat dit niet in de vechtsport gebruikt wordt lijkt me duidelijk. Op hoog niveau zal je sowieso een plastest oid moeten ondergaan. En de kans op hartaanvallen enzo is natuurlijk veel groter.
Koekert schreef:
En de reden dat dit niet in de vechtsport gebruikt wordt lijkt me duidelijk. Op hoog niveau zal je sowieso een plastest oid moeten ondergaan. En de kans op hartaanvallen enzo is natuurlijk veel groter.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Koekert schreef:
De reden dat speed niet in vechtsport gebruikt wordt is inderdaad duidelijk maar niet om die redenen. Pep verbetert je techniek niet hé, integendeel. Enkel word je gewoon compleet roekeloos. Ik ben er zeker van dat een pro zonder drugs een pro oiv pep meteen ko slaat.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten