Jan Alleman schreef:Gisteravond had ik 0,5 gram speed gekocht bij een dealer, een nogal louche dealer. (Dat was hint 1) De speed zag er anders en plakkeriger uit en stonk verschrikkelijk. Niet dat muffe, niet te plaatsen geurtje wat je meestal bij speed hebt. Nee. Een chemische hele foute geur. (Dat was hint 2) Het was trouwens niet eens 0,5 gram. Dus je krijgt niet alleen slechte drugs voor je geld maar ook nog eens te weinig. Waarom weet ik niet maar ik had het plan om een avond door te halen met gebruiken, blowen en internetten. Ik weet dus echt niet meer waarom ik dit plan had gemaakt.
Verder begreep ik dat je dosering ergens mis is gegaan(?)
Over die verkleuring van je huid: Was het niet meer een soort blauwige/paarsige verkleuring? Wat zeiden ze op de eerste hulp erover? Gele verkleuring zou duiden op leverproblemen, maar ik heb zelf nog wel eens dat m'n ogen álles geler laat lijken dan 't daadwerkelijk is.
Mijn hypothese is dat dit te maken heeft met vochttekort.
Jan Alleman schreef:Mijn hypothese is dat dit te maken heeft met vochttekort.
Nee, ik kan met zekerheid zeggen dat ik genoeg water heb gedronken, ongeveer een flesje (500ml) per uur. Dit lijkt mij toch voldoende. Ik ben een fruit liefhebber dus ik had bananen, appels, kiwi's en aardbeien gekocht, en deze ook met regelmaat gegeten.
De avondmaaltijd met kip, brocolli en aardappelen heb ik voor ongeveer de helft opgegeten en daarna weggegooid. Smaakte naar karton met zand. Ondanks het water en fruit natuurlijk nog steeds een gort droge keel.
Ik vrees dat speed gewoon bepaalde effecten heeft op iedereen, maar dat met de dosis de intensiteit veranderd. Misschien zijn sommige effecten heviger. Ik zou het moeten testen met een lagere dosis, maar voorlopig niet.
Normaal heb ik niet zo'n aanwezig gevoel van een drug in mijn lijf, maar ik had hierbij echt het gevoel dat elke cel in mijn lijf aan op scherp stond en aan het ronddansen was.
janicedrunkalike schreef::keta:Je leest hier de vreemdste dingen
![]()
Zo was het welletjes,slaapje pakken,doei !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten