Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vraagjes over pep

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Snater » di jul 15, 2014 10:40 pm

Aankomend weekend is Tomorrowland :rock2: :rock:

De bedoeling is om dag 1 te drinken en dag 2 + 3 wat pep te nemen in een bommetje, om het vol te houden en optimaal te genieten van het festival waar zoveel geld voor is neergelegd. :p Verder een beetje keta en wiet mee voor na het festival bij de tent.

Ik heb nog nooit 2 dagen achtereen pep gebruikt, wat is het handigst? Sowieso 1 bommetje per dag, maar rond welke tijd zou het beste zijn om nog een beetje te kunnen slapen, aangezien een bommetje langer werkt?
Hebben wel flink wat booze bij de tent, mocht dat evt. helpen en natuurlijk ook flink wat bier drinken overdag zelf :p

Ik doe sowieso een bommetje, aangezien ik geen zin heb steeds een sleutelpuntje te nemen daar en 2 maten voor het eerst pep gebruiken, die niet willen snuiven. Dus ik doe lekker met ze mee. :snort:
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Ed Aldus » wo jul 16, 2014 1:18 am

Lekker wat drinken voor je gaat slapen helpt idd over het algemeen altijd wel. Zorg dat je je laatste bommetje niet te kort voor je wil slapen neemt. Ik zou je bommetje rond een uur of 2 of 3 nemen ofzo, dan kan je als je 11 uur het terrein afgaat nog even lekker afzakken en slapen (hopelijk).

Zorg dat je in een ontspannende setting terecht komt als je gaat slapen (als in: leg je erbij neer dat je gaat slapen, denk er niet teveel overna, ga op in je gedachten). Het blijft sowieso een persoonlijk ding, ik kan soms prima slapen een uur of 2 na een laatste lijntje goede pep. Soms pas 10 uur later. Luister naar je lichaam, zegt die "jij kan echt nog niet slapen", moet je het ook niet proberen ;) Succes en veel plezier alvast!
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Snater » wo jul 16, 2014 1:31 am

Thx voor je reply, ja denk dat ik het zo ga aanpakken ongeveer.
Het ging mij er vooral om dat ik het goed aanpak, aangezien ik twee dagen aan de pep ga en hier nog geen ervaring mee heb, lig ik straks 2 nachten wakker :p
Geen trek in.
Verder loopt het wel los indeed.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Ed Aldus » wo jul 16, 2014 1:33 am

Wellicht overwegen om een lichte benzo mee te nemen voor de slaap? 0.5mg/1mg alprazolam kan ik aanraden. Dan niet teveel alcohol drinken vlak voor het nemen uiteraard hehe.

Slaap je gewoon een goede 7-8 uur op, en daarna is het gewoon weer genieten van je 2e festival-dag :)

Laat maar weten hoe je het gehad hebt in ieder geval!
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Rudolph » wo jul 16, 2014 3:20 am

Heb jouw schema afgelopen festival gedaan, behalve dan :snort: ipv bommen, maar bij mij ging het prima. Neem je rust de derde dag overdag, en ik had die avond energie voor 10,zonder hulp...
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Snater » wo jul 16, 2014 11:31 am

@Ed Aldus een benzo zou handig zijn ja, kan er alleen niet meer zomaar aan komen helaas. Ik waag de gok wel met wat booze en wiet. :stoned:
Yes, k laat het weten achteraf :wave:

@Rudolph dat zou heleemaal mooi zijn ja, maar ik ben niet bepaald vooruit te branden na een dag pep. Dus als ik dag 2 wat pep gebruik zal het er dag 3 ook wel van komen :roll2:
Maar dat kan ik daar altijd nog beslissen.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Rudolph » wo jul 16, 2014 3:42 pm

@Snater ik ben normaal ook superbrak na pep, maar tijdens zo'n festival ga ik gewoon door, lekker bier blijven tanken en dan lukt t me altijd prima :grin:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Lager » wo jul 16, 2014 7:45 pm

Zal zelf ook is een vraagje posten dan maar.

Ik heb altijd dat als ik pep gebruik en dan meestal 2 lijntjes, dan heb ik de eerste 2 uur altijd heel veel zin om te praten en om onder de mensen te zijn. Echter na die 2 uur voel ik me een beetje down en heb ik weer behoefte om bij te nemen.(beetje een hele lichte xtc kater) Als ik dan 1 lijntje bijgenomen heb gaat het meestal wel weer 1/2 uurtjes maar daarna ben ik toch echt wel weer moe.

Meer mensen die dat hebben dat je na zo'n 2 uur down bent?
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor lemonhaze » wo jul 16, 2014 7:55 pm

Ik heb over een tijdje twee dagen achter elkaar een feest. Ik wil de ene dag pep doen en de andere dag xtc. Wat denken jullie dat het meest handige is om te doen, eerst xtc en de dag erop pep of andersom? :-P
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Poseidon » wo jul 16, 2014 8:02 pm

Neig er naar je te adviseren de laatste dag XTC te doen. Waarschijnlijk werkt de power van de amfitamine nog wel door. Nadat de mdma uitgewerkt is zal je door de serotonine in je system goed kunnen slapen zodat je body tot rust komt.
Kan je daarna lekker aan je herstel werken. :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Hassan » wo jul 16, 2014 8:45 pm

ik zou de eerste dag xtc doen, zodat je nog helemaal fris bent voordat je het neemt. dat ga je echt een stuk lekkerder dan na een nacht met weinig/geen slaap en met slechte maaltijden. de brakheid van de X snuif je gewoon weg
Hassan
Offline
 

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor lemonhaze » wo jul 16, 2014 9:13 pm

Ano schreef:ik zou de eerste dag xtc doen, zodat je nog helemaal fris bent voordat je het neemt. dat ga je echt een stuk lekkerder dan na een nacht met weinig/geen slaap en met slechte maaltijden. de brakheid van de X snuif je gewoon weg

Jaa het plan was eerst zoals poseidon het voorstelt, maar daarna bedacht ik me inderdaad wat jij nu zegt.. dus nu twijfel ik een beetje haha.
Ik ben, als ik eerst pep ga doen, wel van plan om een benzo te nemen zodat ik gewoon wat slaap kan pakken nog.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Prototype » wo jul 16, 2014 10:29 pm

Dan zou ik toch voor de 2e dag pep gaan.
Bij MDMA moet je er te lang voor wachten om een 'net niet' ervaring te krijgen door de pep. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Vraagjes over pep

Berichtdoor Poseidon » do jul 17, 2014 12:09 am

Nou ja...kan enkel uit eigen ervaring vertellen dat ik na een brute nacht op coca, speed & drank om 09.00 mijn bed in rolde. Na paar uur wakker ivm vocht lozen. GLas wodka merlt midazolam gepopt om weer KO te gaan. Om half 7 S avonds opgestaan. Pizza, lasange en sla gegeten..flesje wijn. :-P daarna heerlijk op XTC gespaced de hele nacht :love:

Als ik de eerste nacht xtc gedaan had wild4 ik waarschijnlijk enkel slapen. HEel diep slapen.

Kan per persoon verschillen maar eigenlijk vind ik dat Lemon haze zich niet aan dit soort zondig gedrag over dient te gevren. Amen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner